1
Vraag
2
Reageer en help mee
jordym08

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account koppelen met Ziggo lukt niet

Ik heb geprobeerd mijn account te koppelen aan mijn ziggo maar ik krijg een melding dat dit niet lukt of dat er niks gevonden kan worden.

Mijn ziggo klantnummer is 16*****

Graag hulp

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12240Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3194Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic