1
Vraag
2
Reacties
otje82

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Aanvragen e-sim via Vodafone app niet mogelijk omdat ik oude sim kaart niet niet meer heb.

Ik wil graag een e-sim aanvragen voor 1 van de 4 nummers die op mijn naam staan. Nu kan dat normaal via de Vodafone app. Ik heb alleen van dat nummer de oude sim niet meer. Ik kan dus de sms ter verificatie niet ontvangen. Is er een moderator die mij hierbij kan helpen? Er voor naar de winkel gaan in deze tijden vind ik ook zo wat. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @otje82 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zonder SMS verificatie is het online aanvragen van een eSIM inderdaad niet mogelijk. De kortste klap is om in dit geval even te bellen met mijn collega's op 0800-0560 (gratis). Zij kunnen dan gelijk een verificatiecheck met jou uitvoeren op een andere wijze en dan is het ook gelijk duidelijk om welke van de 4 telefoonnummers het gaat. Laat je ons weten of het is gelukt? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @otje82 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan wachten op een moderator, vul dan wel alle gegevens in bij je profielinstellingen en dan kunnen ze je verder helpen. Deze gegevens zijn alleen in te zien door mensen van Vodafone!

Anders kan je ook bellen, of een chat starten, met de klantenservice van Vodafone. Misschien gaat dit iets sneller en kunnen ze het naar je huis laten opsturen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @otje82 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zonder SMS verificatie is het online aanvragen van een eSIM inderdaad niet mogelijk. De kortste klap is om in dit geval even te bellen met mijn collega's op 0800-0560 (gratis). Zij kunnen dan gelijk een verificatiecheck met jou uitvoeren op een andere wijze en dan is het ook gelijk duidelijk om welke van de 4 telefoonnummers het gaat. Laat je ons weten of het is gelukt? 

otje82
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ga er vandaag of morgen even mee aan de slag. Alvast bedankt voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic