1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wim T

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding

Krijg een aanbieding voor onbeperkt bellen in Nederland terwijl ik vast onbeperkt kan bellen en via sms krijg de aanbieding voor onbeperkt data en die ik niet heb gekregen 

4 Reacties 4
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Hi @Wim T welkom op de Vodafone Community. Kun je mij iets meer duidelijkheid geven over de mail die je hebt ontvangen over onbeperkt bellen in Nederland? Van wie heb jij de betreffende mail ontvangen? En de sms die je hebt ontvangen, heb je deze ook van ons ontvangen of juist niet? Wat kan ik hier op onze Vodafone Community precies voor jou betekenen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Wim T 
Ik las vanmorgen deze informatie van een Vodafone medewerker:
Dit bericht klopt inderdaad. Iedereen die een Start abonnement afneemt krijgt van 1 tot 30 november een gratis onbeperkt bellen bundel. Als je onbeperkt bellen al hebt, wordt dit onbeperkt data. Iedereen die een Red pakket afneemt, krijgt automatisch die maand een onbeperkt data bundel. 

Misschien dat je dit wil weten? 

Wim T
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via mail van vodafone nieuwsbrief en via sms

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Deze maand heb je inderdaad onbeperkt bellen binnen Nederland cadeau gekregen @Wim T,  dit geldt voor allebei de Vodafone abonnementen die ik binnen jouw account zie. Deze bundel kun je terug zien in je My Vodafone account onder het tabblad Tegoed. Onbeperkt SMS zit daar ook bij, dit geldt ook voor beide abonnementen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic