1
Vraag
2
Reacties
Morten

Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

5G

Hoe kan het zijn dat ik een hele lage internet snelheid heb op 5 G in Schagen- Noord-Holland. Nog geen  10 mbps down en 0,5 up. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ja Steven alles gedaan. Tot aan de laatste optie . En daaruit kwam dat je collega's aan de slag gingen. Reg.nr.10355277. 5 dagen geleden. Met als antwoord kunnen geen 100% dekking geven, allemaal invloeden van buitenaf! Jammer . Ga proberen om mijn contract weer te downloaden,  want betaal voor 5G en heb netaan of nog net niet 4G. Of heb jij een betere tip?

 

Groet Morten.

 

 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Morten. Je betaalt niks extra om gebruik te maken van het 5G netwerk. Bij al onze Red abonnementen is 5G in begrepen. Bij onze Start abonnementen kun je 5G aan (voor een meerprijs) of uitzetten. Helaas is de verbinding van je toestel afhankelijk van meerdere factoren.Hierin kan ik helaas niks betekenen. Je kunt eventueel downgraden naar een Start abonnement (let op:, je betaalt eenmalig 25,00 euro voor het downgraden van je abonnement). Via de link lees je alles over het wijzigen van je abonnement.

Bekijk in context

Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank Steven, ga kijken wat ik ga doen. Denk dat ik mijn abonnement uitdien en hoop dat het beter word. Maar voor ik ga verlengen ga ik mij beter informeren wat Vodafone en andere bedrijven leveren, want deze keer ben ik slecht geïnformeerd, en zeker ook nadat ik bij jullie winkel in Heer Hugowaard ben geweest. Ik heb mensen op mijn werk die veel sneller 5G hebben en ook nog minder betalen. Maar dat is niet anders contract is contract.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Morten,
Welkom op de Communitie van Vodafone. Dat klinkt niet goed. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom er traag internet is. Heb je toestel al eens opnieuw opgestart? Om welke postcode gaat het en om welk toestel gaat het? Dan kan ik wat meer tips geven om het een en ander uit te sluiten.

Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hoi. Het gaat om postcode 1742 en een Samsung S20  in augustus 2020 bij Vodafone gekocht.  Ook op mijn werk in IJmuiden niet meer dan 20 om 2. Vandaag bij Vodafone in Heerhugowaard geweest om mijn S20 te laten nazien. Ook daar niet meer dan 20 om 1 a 2. Daar werd mij medegedeeld dat het Vodafone netwerk niet overal optimaal is. Nu betaal ik voor 5G en heb de snelheid van 4G! Toch jammer dat dit zo is. Wacht je antwoord af en ga dan denken hoe nu verder.

Groet Morten

 

 

Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

O ja ook nog in HHW een nieuwe Sim kaart gekregen wat verbetering zou moeten geven. Dit is niet het geval. Hoop dat er geen kosten in rekening worden gebracht.  Tot later.

Ga misschien van de week een ander provider sim proberen. 

 

Morten

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ontvang je helemaal geen 5G? Of zie je soms 5G in beeld komen @Morten? Wat je kunt doen is de network check doorlopen. Hiermee sluit je alles uit waaraan het kan liggen. Komt er geen oplossing, dan kun je aan het einde een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de network crew. Zij gaan dan controleren wat er aan de hand is en of dit opgelost kan worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer vernomen @Morten. Had je de stappen doorlopen van de Network check? Wat is daar uitgekomen? 

Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ja Steven alles gedaan. Tot aan de laatste optie . En daaruit kwam dat je collega's aan de slag gingen. Reg.nr.10355277. 5 dagen geleden. Met als antwoord kunnen geen 100% dekking geven, allemaal invloeden van buitenaf! Jammer . Ga proberen om mijn contract weer te downloaden,  want betaal voor 5G en heb netaan of nog net niet 4G. Of heb jij een betere tip?

 

Groet Morten.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Morten. Je betaalt niks extra om gebruik te maken van het 5G netwerk. Bij al onze Red abonnementen is 5G in begrepen. Bij onze Start abonnementen kun je 5G aan (voor een meerprijs) of uitzetten. Helaas is de verbinding van je toestel afhankelijk van meerdere factoren.Hierin kan ik helaas niks betekenen. Je kunt eventueel downgraden naar een Start abonnement (let op:, je betaalt eenmalig 25,00 euro voor het downgraden van je abonnement). Via de link lees je alles over het wijzigen van je abonnement.

Morten
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dank Steven, ga kijken wat ik ga doen. Denk dat ik mijn abonnement uitdien en hoop dat het beter word. Maar voor ik ga verlengen ga ik mij beter informeren wat Vodafone en andere bedrijven leveren, want deze keer ben ik slecht geïnformeerd, en zeker ook nadat ik bij jullie winkel in Heer Hugowaard ben geweest. Ik heb mensen op mijn werk die veel sneller 5G hebben en ook nog minder betalen. Maar dat is niet anders contract is contract.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic