1
Vraag
2
Reacties
Rooysmegje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g in frankrijk

Ik zit in Frankrijk en heb zonder WiFi geen internet op mijn Samsung S10e. Wat kan ik doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rooysmegje wrote:

Nee ik ben er niet uitgekomrn. Het werkt nog steeds niet!

Klantenservice al gebeld om te vragen of ze je nummer willen resetten? Heb je al een test gedaan met je eigen simkaart in een ander toestel en een ander simkaart in je eigen toestel?

Vodafone NL is overigens ook maar te gast bij het Franse netwerk en daar kunnen ze niet veel doen als bv Frankrijk een storing heeft of er is iets anders aan de hand. Het kan zijn dat je daar net op een punt zit dat je slecht internet hebt en dan valt er niet zoveel aan te doen. 

Bij veel mensen is de topic volgens een uitkomst en als laatste optie, zoals in de topic staat, is de klantenservice bellen en vragen of ze je willen resetten. Kijken of dat dan helpt!

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Telefoon even paar seconden in vliegtuigmodus  zetten. Indien dit niet werkt bij netwerkinstellingen handmatig zoeken naar netwerken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rooysmegje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is deze topic lezen, dit helpt je een heel eind op weg. Zie deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rooysmegje . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Ben je er uit gekomen? We horen graag wat de oplossing bij jou was ^^. Mocht het nog niet gelukt zijn, horen we het natuurlijk ook graag. 

Rooysmegje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee ik ben er niet uitgekomrn. Het werkt nog steeds niet!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rooysmegje wrote:

Nee ik ben er niet uitgekomrn. Het werkt nog steeds niet!

Klantenservice al gebeld om te vragen of ze je nummer willen resetten? Heb je al een test gedaan met je eigen simkaart in een ander toestel en een ander simkaart in je eigen toestel?

Vodafone NL is overigens ook maar te gast bij het Franse netwerk en daar kunnen ze niet veel doen als bv Frankrijk een storing heeft of er is iets anders aan de hand. Het kan zijn dat je daar net op een punt zit dat je slecht internet hebt en dan valt er niet zoveel aan te doen. 

Bij veel mensen is de topic volgens een uitkomst en als laatste optie, zoals in de topic staat, is de klantenservice bellen en vragen of ze je willen resetten. Kijken of dat dan helpt!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic