1
Vraag
2
Reacties
zonnetje-26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

097 nummer

Goededag, ik ben van plan een nieuw abo af te sluiten voor data only onbeperkt = een 097 nummer dus. Welke opties heeft Vodafone hierin?

 

mvg.  

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @zonnetje-26 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je iets anders bedoeld dan wat @Lycke aangeeft. Je wilt gewoon alleen een data bundel abonnement. Kijk voor meer info op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/mobiel-internet 

Deze zijn alleen niet onbeperkt! Het zijn 3 abonnementen met 1GB, 5GB en 15GB mogelijkheden. 

Maar let op, dit is dan echt alleen een data abonnement. Je kan er NIET mee bellen. Wil je meer weten over dit mobiele internet bundels of meteen bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en bel: 0800-0200055 (twee keer optie 1).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @zonnetje-26. Welkom hier! 

Ik denk je doelt op (of interesse zou hebben in) onze multi data sim. Deze optie boden we in het verleden aan, maar dat is helaas niet meer het geval. Een los abonnement met alleen data is er dus niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @zonnetje-26 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je iets anders bedoeld dan wat @Lycke aangeeft. Je wilt gewoon alleen een data bundel abonnement. Kijk voor meer info op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/mobiel-internet 

Deze zijn alleen niet onbeperkt! Het zijn 3 abonnementen met 1GB, 5GB en 15GB mogelijkheden. 

Maar let op, dit is dan echt alleen een data abonnement. Je kan er NIET mee bellen. Wil je meer weten over dit mobiele internet bundels of meteen bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en bel: 0800-0200055 (twee keer optie 1).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic