peecee
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen met app lukt niet

ik krijg de melding dat er geen rollen voor deze gebruiker zijn

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4680Reacties
  • 435Oplossingen
  • 891Likes

Hoi @peecee ,

 

Ik neem aan dat het gaat om de MyVodafone app?

 

Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren? Dit neemt vaak foutmelding weg. Wellicht zou je eventueel je wachtwoord kunnen wijzigen als dat niet helpt.

 

Mocht dit nou niet werken, neem dan even contact op met de klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4680Reacties
  • 435Oplossingen
  • 891Likes

Hoi @peecee ,

 

Ik neem aan dat het gaat om de MyVodafone app?

 

Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren? Dit neemt vaak foutmelding weg. Wellicht zou je eventueel je wachtwoord kunnen wijzigen als dat niet helpt.

 

Mocht dit nou niet werken, neem dan even contact op met de klantenservice.

Bekijk in context

Cecilia VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 584Reacties
  • 142Oplossingen
  • 271Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @peecee!

Een foutmelding zien we natuurlijk liever niet voorbij komen tijdens het inloggen. Mocht het om de My Vodafone App gaan dan zie ik dat je al een handige tip hebt gekregen van @SamsungExpert. Ben je hier al mee aan de slag gegaan? Zo ja, deel de uitkomst hier dan vooral. 

Mocht deze tip het probleem niet oplossen, dan ben ik benieuwd of je deze foutmelding ook via de browser krijgt te zien bij het inloggen? 
 

Uitgelicht topic