1
Vraag
2
Reacties
Nancy.rutte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering iphone 12 pro

Ik heb de Ihpone 12 pro besteld en die zou aan de telefoon gezegd week 52 binnen krijgen toen werd het week een en vorige week een sms eind week 2 en nu is mij verteld dat het pas ergens week 7 gaat worden. Ik ben daar erg teleurgesteld in aangezien ik wel bericht heb gehad dat het deze week zou zijn en ik nu weer 5 weken moet gaan wachten. En telefonisch bij de klantenservice kom ik ook geen steek verder!!! Alleen maar verkeerde info verstrekt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nancy.rutte 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk zuur is en zeker als er verkeerde informatie is gegeven en de datum verschoven is.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Helaas zijn wij afhankelijk van Apple met betrekking tot de levering van de toestellen.
Het enige wat ik kan adviseren is om de levertijden op deze pagina in de gaten te houden. Op deze pagina staan de actuele levertijden van dit moment. 
Je ontvangt een mail met een track en trace code zodra het toestel verstuurd wordt.

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nancy.rutte 
Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk zuur is en zeker als er verkeerde informatie is gegeven en de datum verschoven is.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Helaas zijn wij afhankelijk van Apple met betrekking tot de levering van de toestellen.
Het enige wat ik kan adviseren is om de levertijden op deze pagina in de gaten te houden. Op deze pagina staan de actuele levertijden van dit moment. 
Je ontvangt een mail met een track en trace code zodra het toestel verstuurd wordt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic