1
Vraag
2
Reacties
Dalocom IT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Stel Vodafone in Gebreken per ingang van vandaag

Dalocom IT

 

Vodafone
Klachten Afhandeling
 

 

Heerewaarden 12-01-2021

 

 

Onderwerp: Diversen Klachten

 



Geachte medewerker Vodafone

 

Sinds [06-11-2020] heb ik bij u een Red Together aangegaan voor mijn bedrijf 5 porteringen naar vodafone, en vanaf 06-11-2020 gaat er bij Vodafone alles wat mis kan gaan, dus ook echt mis gaat

 

Wat is het probleem?

6 Nov Belofte dat 2x de Iphone 12 pro 128gb binnen 2 weken geleverd zouden worden maar toen kwamen de smsjes
Week 50 uitstel
Week 52 uitstel
Week 1 Korte update Apple Iphone 12 Pro 128GB Graphite is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 1 geen telefoons
Week 3 even bellen maar naar Vodafoon, aan de lijn van 14:30 tot 18:00 waarvan 1,5 uur in de wacht en daarna 5 x op en neer verbonden. En dan te horen krijgen we moeten deze order cancelen en er op nieuw inzetten en dan zal deze geleverd kunnen half februari. 2021 Wat!!!! Ik zeg sorry ik heb net Dynalogic gebeld en die zien de order maar hij komt niet door, jullie moeten hem door klikken meer niet…… sorry half februari meneer meer kan ik niet doen…  oké ik kom nu van opzeggingen af, die moest me toch weer met jullie doorverbinden omdat ik eerst bij annuleringen moet zijn, dus bij deze zeg ik alles op. Alles eruit en terug draaien hoe het was bij mijn oude provider, en daarbij eis ik een onkosten/schade vergoeding…. Meneer u zit aan een contract en ik kan alleen 2 bestellingen annuleren en aan de contracten zitten onkosten aan en gebruik van de telefoon die is geleverd……. Wattttttt Pfffffff oke, dan worden er juridisch stappen ondernomen, want ik betaal geen dubbeltje meer aan Vodafone. En geloof mij maar Vodafone gaat aan de schandpaal hiervoor…

4,5 maand wachten op 2 telefoons? Waar leven we? Kennen jullie wel de wet vraag ik me af, telefoons verkopen die niet leverbaar zijn? en daarbij kosten die dan nog open zouden staan???? Vodafone heeft totaal nergens recht op want Vodafone heeft nog niet 1 van de 5 contracten in orde of nog compleet gekregen van wat ze aanbieden… contracten zijn pas geldig als Vodafone naar kan naar komen wat er is verkocht en is aangeboden. Dus hierbij verklaar ik de contracten ongeldig.
 

Korte Samenvatting van wat er verder is mis gegaan en of nog fout is.
 

Een nummer is per 8 dec omgezet, waarvan mijn collega 4 weken geen internet erop heeft gehad en niet bereikbaar was, naar weken lang te bellen was het mogelijk niet om dat te regelen, uitleg was hoofdnummer is nog niet actief????? Dit zou vlekkeloos moeten verlopen, naar weken lang te bellen, toen nog maar eens bellen op 2de kerstdag deze beste meneer heeft eindelijk 5 gb erop gezet.
 

Dan zouden er 2 nummers omgezet worden op 5 januari, het hoofdnummer en normaal nummer, worden deze 2 nummers van overgang 30 op 31 uitgeschakeld, dan weer uren bellen naar Vodafone. Wachten variëren van 30 min tot meer dan een uur, en dan plots word er nog eens opgehangen terwijl je meer dan een uur in de wacht. Ook door verbinden gaat dan ook nog een mis naar de verkeerde afdeling totaal meer dan 4 uur zitten bellen met Vodafone, geen meter opgeschoten, want geen nummer portering in het weekend, maandag eerste optie 4 januari, nou hey 1 nummer omgezet op 4 januari, oeps verbinding verbroken terug bellen, zakelijk gekozen oeps krijg weer privé aan de lijn, mevrouw bezig weer met half uur uitzoeken, komt ze terug ik kan u niet meer door verbinden want ik moet u toch naar zakelijk doorverbinden…. U moet maandag terug bellen. 8 uur in ochtend wachttijd meer dan 20 min uueeeh ok, 42 min met Vodafone aan de lijn, intussen mijn andere collega aan het bellen want die had al geen internet en ook geen telefoon meer want nummer was omgezet, sorry meneer eerst moet het hoofd nummer om. Ik uitleg hoofd nummer moet nu om, sorry meneer ik kan nu niets doen kan morgen pas….mevrouw/meneer ik ben al 6 dagen niet bereikbaar zakelijk klanten kunnen mij niet bellen. kan geen storingen doen en geen bestellingen aannemen

 

5 januari zo nu gaat het gebeuren het gaat om….  Nou ik kan u mededelen dat ik de hele dag aan de telefoon heb gezeten om de telefoons actief te krijgen.. om zelf alles te regelen want Mij Vodafone was nog niets eens te regelen meneer van Vodafone bijna een uur mee bezig geweest om het te laten werken…einde van de dag naar uren aan de telefoon te zitten. Waren er telefoons die werkten, nou niet helemaal. Ontvangst!!!! 1 streepje 2 streepjes ja ik heb 5g en toen weer E GPRS…. Maar weer eens bellen weer 1,5 uur verder. Krijg je te horen meneer u moet naar buiten lopen daar moet u n normaal kunnen bellen.. want binnen kunt u ook via u wifi bellen???? Hallo, ik heb een abonnement afgesloten voor 5G en Onbeperkt bellen, ik wil kunnen interneten en bellen zonder mijn Ziggo verbinding en zowel binnen als buiten. U verkoopt uw abonnementen en u verzekerd mij dat dekking 100 procent is.. nou ik heb 20 jaar geleden mijn contract moeten verbreken omdat er een zender kapot was in ons dorp maar deze is nog steeds niet vervangen want het ontvangst is zo slecht dat verbinding helemaal weg valt….. Case aangemaakt, 2 zelfs wowwww maar die 2 cases staan in behandeling maar dat staan ze al 2 weken, meneer u krijgt meestal bericht binnen 5 werkdagen… uuuuuuhhhh.
 

Dan de medewerkers die bij Vodafone zitten, ik vraag me af waarom die er zitten kunnen niets mogen niets, houden je aan het lijntje, staan complete leugens te vertellen ook diversen collega’s zijn zeer onbeschoft of ze zitten je gewoon uit te lachen. Absurd, en dan nog eens de wachttijden die ze hebben, elke keer minimaal 20 minuten in de wacht? En de ene schuift het naar de andere afdeling orders, annuleringen, opzeggingen huhhhh, en als ze te heet word of ingewikkeld, hangen ze gewoon op..
in totaal vanaf 6 nov, meer dan 29 uur aan de telefoon gezeten, waarvan 20 uur in de wacht… echt een compleet ongeregelde bende. En wat een arrogantie. En dan kan ik ook nog een boekje open doen over de Chat, mij het nummer van de vervoerder geven als u morgen nog geen mailtje hebt gekregen voor de levering van die 2 Iphone’s dan kunt u dit nummer bellen. oke…..Watttttt krijg ik Varkens Leverancier aan de telefoon!!!!! Sorry maar ik zou me diep schamen als ik de Baas van Vodafone zou zijn. U begrijpt als ik door het scherm of telefoon had kunnen kruipen, dat ik ze stuk voor stuk even een opleiding had gegeven aan de Vodafone medewerkers, en ik kan u verzekeren dat alle medewerkers vanaf dat moment de klant netjes gaat helpen.
 

Hoe is dit wettelijk geregeld?

 

U moet de dienst leveren zoals afgesproken. Doet of kunt u dat niet? Ook niet nadat u een redelijke termijn heeft gekregen om het probleem op te lossen? Dan heb ik het recht om de overeenkomst te ontbinden. Dit betekent dat ik u geen abonnementskosten hoef te betalen en u geen diensten meer hoeft te leveren. En dat u alles terug moet draaien hoe het in de oude situatie was. Of een alternatief met de bestaande nummers. Ook stel ik Vodafone aansprakelijk van de door ons geleden schade en dit in goede orde af te handelen en schadeloos te stellen. Dit staat in het Burgerlijk Wetboek, boek 7. U kunt deze wet vinden op de website wetten.overheid.nl. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels, zie www.acm.nl.

 

Wat verwacht ik van u?

 

Ik vraag u vriendelijk om binnen 5 werkdagen mijn klacht op te lossen. Ik verwacht dat de kwaliteit van de dekking dan net zo goed is, als u op uw website aangeeft. En dat de telefoons zijn geleverd, en dat alles naar behoren werkt, en ik verwacht ook dat Vodafone mij schadeloos gaat stellen van de door ons geleden schade of met een vergelijkbare alternatief te komen de door ons geleden schaden.

 

 

Biedt u geen oplossing?

 

Lukt het u niet om op tijd de beloofde dekking te bieden? En biedt u geen andere passende oplossing voor mijn klacht? Dan ontbind ik het abonnement. En ik geef alvast aan dat ik gerechtelijke stappen verder zal ondernemen, En de daaruit komende kosten en de geleden schade op Vodafone gaat verhalen

 

Ik ontvang graag binnen 5 werkdagen uw reactie per e-mail of brief of telefoon

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Algemeen Directeur,

A.B. van IJzendoorn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dalocom IT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels 8:35 uur 2 x afspraak bevestiging gekregen, dat de telefoons morgen bezorgd worden. 

 

Jammer dat je hiervoor tegen een muur aanloopt en dat je het hard moet gaan spelen….

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Volgens mij is deze community niet voor dit soort gesprekken. Je kan beter je klacht indienen via de officiële weg, dan komt het op de juiste afdeling terecht en kunnen ze het voor je in behandeling nemen.

De betreffende pagina, om je klacht in te dienen, is deze:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/


Succes in ieder geval!

Dalocom IT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet inmiddels elke link bij vodafone te vinden en nummers en chats, en ga er maar vanuit dat dit allemaal is gebeurt. anders zet ik deze niet hier op… (-;

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Dalocom IT wrote:

Ik weet inmiddels elke link bij vodafone te vinden en nummers en chats, en ga er maar vanuit dat dit allemaal is gebeurt. anders zet ik deze niet hier op… (-;

Ook goed, maar wilde het je toch even laten weten 🙂
Had ook al wel het vermoeden dat je alles al wel had geprobeerd 😉

Succes

Dalocom IT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels 8:35 uur 2 x afspraak bevestiging gekregen, dat de telefoons morgen bezorgd worden. 

 

Jammer dat je hiervoor tegen een muur aanloopt en dat je het hard moet gaan spelen….

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Wat je zegt, het is jammer dat dit zover heeft moeten komen. Weet niet of Vodafone hier zelf iets aan kan doen. Lees op verschillende plekken dat Apple lever problemen heeft, misschien heeft het daar mee te maken (wat ook niet hoeft te zijn hoor, ik gis nu ook maar)? Maar goed, als je bevestiging hebt gehad dat ze morgen binnen komen, dan moet het toch gaan gebeuren. 

Dan hoop ik dat je er alsnog wel blij mee bent 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic