1
Vraag
2
Reacties
Denice-S

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo korting niet verrekend

Ik heb mijn eerste rekening van mijn telefoon abonnement ontvangen, helaas is de Ziggo korting nog niet verrekend. Na het checken zag ik dat ik bij mijn Vodafone account per ongeluk bij toevoeging nog een keer mijn straat naam heb ingevuld (door het automatisch invullen van google haha). Ik heb dit nu aangepast zodat de adressen voor mijn Ziggo en Vodafone hetzelfde zijn. Kan ik zelf iets doen om de Ziggo korting te activeren of checken jullie dat automatisch na een wijziging?  

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Denice-S 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daarmee kan @Alex je wel mee helpen. Hij is werkzaam bij VodafoneZiggo en die kan kijken of je gegevens in orde zijn. Heb even geduld, hij komt een deze dagen online en dan zal hij het hier melden. Overigens heb ik wel ervaring dat als eenmaal de adressen kloppen dan komt het ook wel goed. Maar een controle is altijd beter. 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Stuur @Alex een privé bericht via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! 

Bekijk in context

Denice-S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie! Ondertussen heb ik al bericht gekregen dat ik nu gebruik kan maken van de Ziggo voordelen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Denice-S 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daarmee kan @Alex je wel mee helpen. Hij is werkzaam bij VodafoneZiggo en die kan kijken of je gegevens in orde zijn. Heb even geduld, hij komt een deze dagen online en dan zal hij het hier melden. Overigens heb ik wel ervaring dat als eenmaal de adressen kloppen dan komt het ook wel goed. Maar een controle is altijd beter. 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Stuur @Alex een privé bericht via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! 

Denice-S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie! Ondertussen heb ik al bericht gekregen dat ik nu gebruik kan maken van de Ziggo voordelen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic