1
Vraag
2
Reacties
m.dolmans01!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na twee maanden nog geen Ziggokorting

Ik heb inmiddels twee maanden een Vodafone abonnement, maar nog steeds geen Ziggo-korting. Ik zou €11,00 betalen, maar krijg weer een rekening van €13,49.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @m.dolmans01! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend maar hier zal een verklaring voor zijn. Zijn beide adressen gelijk, op je Ziggo en Vodafone abonnement? Want dat is namelijk wel heel belangrijk! Als daar maar 1 klein foutje inzit, dan krijg je de korting niet. Wil je dat eerst even controleren aub. 

Als deze in orde is, dan zal een medewerker van VodafoneZiggo met je mee moeten kijken wat er aan de hand is. Maar 9 van de 10 x is dat het probleem. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @m.dolmans01! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend maar hier zal een verklaring voor zijn. Zijn beide adressen gelijk, op je Ziggo en Vodafone abonnement? Want dat is namelijk wel heel belangrijk! Als daar maar 1 klein foutje inzit, dan krijg je de korting niet. Wil je dat eerst even controleren aub. 

Als deze in orde is, dan zal een medewerker van VodafoneZiggo met je mee moeten kijken wat er aan de hand is. Maar 9 van de 10 x is dat het probleem. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 243Posts
  • 39Oplossingen
  • 96Likes

Hi @m.dolmans01!, welkom op de Vodafone Community!

 

Goed dat je hier even contact over opneemt! Ben je er inmiddels al uit? Heb je de adressen nog  gecontroleerd en/of al contact gehad? We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic