Hi @Denice-S
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daarmee kan @Alex je wel mee helpen. Hij is werkzaam bij VodafoneZiggo en die kan kijken of je gegevens in orde zijn. Heb even geduld, hij komt een deze dagen online en dan zal hij het hier melden. Overigens heb ik wel ervaring dat als eenmaal de adressen kloppen dan komt het ook wel goed. Maar een controle is altijd beter.
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Stuur @Alex een privé bericht via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link!