1
Vraag
2
Reacties
YingHu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo / Vodafone ontkoppelen

Hi Vodafone/Ziggo,

 

Ik zou graag mijn account van Vodafone ontkoppelen van het Ziggo account. 
Het huidige login voor Ziggo mag blijven, en alleen voor Vodafone zou ik graag willen veranderen. 
Alvast bedankt!

Groet, Ying

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @YingHu
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik begreep dat je mijn collega Steven al een berichtje had gestuurd met de benodigde informatie. Ik heb deze even bij hem opgevraagd, zodat ik voor je aan de slag kon gaan. 

Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren met het gewenste e-mailadres 🙂 Laat je ons weten of alles is gelukt? 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Ingmar#301. Ik heb het mijn Ziggo account ontkoppelt van My Vodafone. Hierdoor mag er een nieuw account aangemaakt worden voor mijn Ziggo.
Als het goed is, kun je nu verlengen door in te loggen in My Vodafone. Mocht dat niet lukken, dan kan ik eventueel nog een wachtwoord reset voor je regelen.
Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @YingHu 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @YingHu
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik begreep dat je mijn collega Steven al een berichtje had gestuurd met de benodigde informatie. Ik heb deze even bij hem opgevraagd, zodat ik voor je aan de slag kon gaan. 

Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu voor My Vodafone een nieuw account registeren met het gewenste e-mailadres 🙂 Laat je ons weten of alles is gelukt? 

Ingmar#301

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Ik probeer mijn mobiele abonnement te verlengen, daarvoor log ik uiteraard in met mijn Vodafone account.

Aan het einde van de bestelling komen echter plotseling de Ziggo account naam en gegevens van mijn partner in beeld.

Kunnen jullie voor mij dus het ziggo en vodafone account loskoppelen zodat ik mijn abonnement met de leuke black friday aanbieding kan verlengen?

Alvast bedankt!

Groet Ingmar Bos

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ingmar#301 
Lees mijn eerste bericht en stuur je info naar @Louis . Hij kan je vandaag komen helpen om los te koppelen. Zodra hij deze info heeft gaat die aan de slag vandaag. 

Fijne Blackfriday alvast!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Ingmar#301. Ik heb het mijn Ziggo account ontkoppelt van My Vodafone. Hierdoor mag er een nieuw account aangemaakt worden voor mijn Ziggo.
Als het goed is, kun je nu verlengen door in te loggen in My Vodafone. Mocht dat niet lukken, dan kan ik eventueel nog een wachtwoord reset voor je regelen.
Laat je weten of het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic