Hoi @Roosp
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dit is natuurlijk wel heel vervelend en zeker nu je het idee hebt dat Vodafone je negeert. Hoe VodafoneZiggo hier mee omgaat, geen idee. Ik weet wel dat als je van je contract af wil, dat je dan binnen 14 dagen dit moet hebben geregeld. Maar dat Ziggo nu iets niet kan waarmaken en jij daardoor geen Vodafone meer wil, is natuurlijk een heel ander verhaal. Nu werk ik niet bij Vodafone dus verwacht niet dat ik iets voor je kan doen, sorry! Maar gelukkig zijn er wel medewerkers van Vodafone hier online en die kunnen je waarschijnlijk wel helpen met een antwoord. Dit kan een positief antwoord zijn, maar ook negatief. Tenslotte zijn het nog altijd twee bedrijven met hun eigen contracten met als klantenvoordeel, als je ze beide neemt, dat je korting krijgt. Maar ja, ik jou geval zit het natuurlijk wel net even iets anders.
Daarom vraag ik je nog even te wachten, maandag is er weer iemand van Vodafone aanwezig en die kan met je mee kijken en je helpen met een antwoord vanuit Vodafone. Ik hoop voor je dat het positief uitvalt, succes in ieder geval en een fijn weekend!