1
Vraag
2
Reacties
Kobuss1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom heb ik bij Red Unlimited extra kosten?

Ik heb een abo met unlimited data. Alleen als je dus boven de 50 GB komt moet je gaan betalen… 

hoe unlimited is dat dan..?  
dat je snelheid misschien naar beneden gaat of zo dat snap ik dan nog, maar k heb met 1 dag al gelijk €2,- extra te betalen, en dan kan je dus beter een extra bundel nemen. Maar daar heb ik toch geen unlimited abo voor gekozen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 10Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Kobuss1 en dat voelt inderdaad niet echt als Unlimited. 

 

De Red Unlimited bundels hebben binnen Nederland geen maximum aan GB gebruik. Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 10GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB. Wil je nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2GB extra activeren. Zo proberen we oneerlijk gebruik te voorkomen, wordt het netwerk niet onnodig belast en heb jij altijd snel internet.

De reden dat het bij jou afwijkt, komt doordat je gebruik maakt van een Red Together abonnement, die biedt maximaal 50GB per maand wanneer je alleen een hoofdabonnement hebt. Kijk hiervoor meer informatie!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 24Posts
  • 10Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Kobuss1 en dat voelt inderdaad niet echt als Unlimited. 

 

De Red Unlimited bundels hebben binnen Nederland geen maximum aan GB gebruik. Bij een Unlimited abonnement krijg je elke dag 10GB data. Ben je door deze data heen, dan activeren we automatisch nog 2GB. Wil je nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2GB extra activeren. Zo proberen we oneerlijk gebruik te voorkomen, wordt het netwerk niet onnodig belast en heb jij altijd snel internet.

De reden dat het bij jou afwijkt, komt doordat je gebruik maakt van een Red Together abonnement, die biedt maximaal 50GB per maand wanneer je alleen een hoofdabonnement hebt. Kijk hiervoor meer informatie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic