1
Vraag
2
Reacties
hermanvdberg36

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom duurt het doneren van 100Mb aan een goed doel inde App zo verschrikkelijk lang nl ong. 150 mi

Waarom duurt het doneren van 100Mb aan een goed doel inde App zo verschrikkelijk lang nl ong. 150 mi

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laten we hopen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt @hermanvdberg36. Mocht je problemen blijven ervaren met het doneren, dan horen we het natuurlijk graag. Wij kunnen hiervoor een onderzoek aanmaken. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag! Je mag mij dan een bericht sturen via een privebericht met de volgende gegevens: 
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- App versie
- Eventuele foutmeldingen en hier een screenshot van. 
 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @hermanvdberg36 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een hele goede vraag! En eentje waar ik geen antwoord op kan geven. Het kan zijn dat het druk is, dat meerdere mensen willen doneren, aan het einde van de maand, of dat er een storing was? Misschien ook wel een slechte verbinding met de zendmast vanuit huis? 

Mocht dit een probleem zijn en je hebt er vaker zo’n ervaring mee, dan zou ik in de app een melding maken. Dat doe je dan door de 24/7 knop aan te klikken en daarna op feedback. Doe dit in de app en geef daar aan wat er aan de hand is. Je vraag komt dan direct bij de juiste afdeling en die kunnen dan uitzoeken wat er aan de hand is. Zou dit dan nog eens testen en dan pas melden, want dan weet je of het geen moment opnamen was. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @hermanvdberg36,

 

Goed dat je hier even navraag over doet! Er zijn op dit moment wat verbindingsproblemen omtrent het doneren van MB's. Daardoor kan het soms wat langer duren of een foutmelding genereren. In veel gevallen gaat het gelukkig uiteindelijk goed. We werken aan een definitieve oplossing 🙂

hermanvdberg36
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jammer Alex maar ik ondervind dit probleem al maandenlang. Ondanks een belofte van Vodafone in mei jl. Gisteravond lukte het wel na precies 89 minuten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, @hermanvdberg36! En dan valt het inderdaad niet onder deze storing. Ik begrijp dat je dit eerder ook aan de kaak hebt gesteld, maar zonder resultaat. Had je ook al feedback gegeven in de app zelf, zoals @Energieboy aangaf?

hermanvdberg36
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog niet. Heb wel tel. contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Ze zeggen binnen korte tijd met ‘n oplossing te komen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laten we hopen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt @hermanvdberg36. Mocht je problemen blijven ervaren met het doneren, dan horen we het natuurlijk graag. Wij kunnen hiervoor een onderzoek aanmaken. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag! Je mag mij dan een bericht sturen via een privebericht met de volgende gegevens: 
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- App versie
- Eventuele foutmeldingen en hier een screenshot van. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic