1
Vraag
2
Reacties
Kay5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en ziggo accounts ontkoppelen

Ik zou ook graag mijn Ziggo account willen ontkoppelen aangezien ik ben verhuist en zou graag op mijn nieuwe adres weer mijn nieuwe ziggo willen koppelen het gaat hier om een oud mijn ziggo account naar een totaal andere dus niet een verhuizingen van het zelfde ziggo account naar een nieuw adres zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel. Hopelijk kan je mij hiermee verder helpen of als je het niet begrijpt er even naar vragen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kay5

Super bedankt voor jouw privéberichtje met daarin alle informatie! Daarmee kon ik zeker uit de voeten. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw moeder verwijderd. Dit betekent dat zij met haar eigen e-mailadres nu een account voor Mijn Ziggo kan registeren. Zo wordt dat echt haar account.

Jij kunt dus jouw Vodafone account gewoon blijven gebruiken met je eigen gegevens. Voor de Gratis Extra's (dubbele data en korting) is het alleen van belang dat je ervoor zorgt dat het Vodafone abonnement op het adres van jouw vader komt te staan. Controleer dit voor de zekerheid in My Vodafone. De activatie van de Gratis Extra's werken dus puur op basis van adresgegevens en niet op een koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. Mocht je het al fijn vinden om jouw Vodafone account te koppelen met het Mijn Ziggo account van jouw vader, dan kan dat natuurlijk. Dit kan als volgt:

Vanuit My Vodafone

Log in op My Vodafone

Ga naar 'Profiel'

Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'. 

Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'. Heeft jouw vader nog geen account voor Mijn Ziggo geregistreerd? Kies dan voor '' Account uitbreiden'. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kay5 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kay5
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Zeker kan ik je hiermee verder helpen! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig, namelijk:

Naam contractant:
Adres (oude + nieuwe adres):
Klantnummer Vodafone:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone account/Mijn Ziggo: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Wil je deze gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kay5

Super bedankt voor jouw privéberichtje met daarin alle informatie! Daarmee kon ik zeker uit de voeten. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw moeder verwijderd. Dit betekent dat zij met haar eigen e-mailadres nu een account voor Mijn Ziggo kan registeren. Zo wordt dat echt haar account.

Jij kunt dus jouw Vodafone account gewoon blijven gebruiken met je eigen gegevens. Voor de Gratis Extra's (dubbele data en korting) is het alleen van belang dat je ervoor zorgt dat het Vodafone abonnement op het adres van jouw vader komt te staan. Controleer dit voor de zekerheid in My Vodafone. De activatie van de Gratis Extra's werken dus puur op basis van adresgegevens en niet op een koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. Mocht je het al fijn vinden om jouw Vodafone account te koppelen met het Mijn Ziggo account van jouw vader, dan kan dat natuurlijk. Dit kan als volgt:

Vanuit My Vodafone

Log in op My Vodafone

Ga naar 'Profiel'

Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'. 

Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'. Heeft jouw vader nog geen account voor Mijn Ziggo geregistreerd? Kies dan voor '' Account uitbreiden'. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic