1
Vraag
2
Reageer en help mee
Houssein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verkeerde telefoon bezorgd!

Op 29-09-2024 heb ik telefonisch een bestelling geplaatst. Dit was gedaan met de medewerker Jamyla van Vodafone. Het probleem is dat ik ipv een iPhone 15 pro Max , een 15 pro heb ontvangen. Hierdoor is de bestelling geannuleerd. Niemand bij Vodafone kan dit probleem oplossen, behalve Jamyla. Echter, kom ik niet in contact met haar. Aangezien zij hier moderator is, hoop ik dat ze contact met mij opneemt!

42 Reacties 42
Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jamyla Het is al goed, joh. Nogmaals: ik wacht tot het allemaal iets goedkoper wordt, zodat het binnen mijn budget past. Maar hierbij laten zal ik niet doen.

Voor de rest wens ik je een fijne werkdag.

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dit is de reactie van afdeling Klachten n.a.v. mijn klacht. Overigens na twee weken wacht. Dit is de reactie:

Geachte heer Houssein,

Onalngs heeft u een bestelling bij Vodafone geannuleerd wegens de verwarring rondom de prijs van het toestel. Wij willen u vragen onze website te bezoeken om de vaste prijzen te bekijken, en anders voor advies langs een van onze filialen te gaan. Bedankt voor uw melding. M.v.g. Noud, VodafoneZiggo Complaints.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Ik was er enigszins al bang voor @Houssein 

De klachten afdeling kan er inhoudelijk ook niets meer mee 😞 Ik heb de case bekeken en hun terugkoppeling is dan ook dat het de communicatie ( vanuit mij dus ) anders had gemoeten maar er feitelijk gezien aan de prijs niets gedaan kan worden.

Ze geven aan dat je nu zelf de overweging kan nemen op basis van de prijs op de website of je het toestel wel of niet wil bestellen.

Dat dit een teleurstellend antwoord is begrijp ik. Maar dit is wel wat het is 😞

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik had ook niet anders verwacht, maar om hier nou ruim twee weken op te moeten wachten.. Is het dan handig om elkaar weer telefonisch te spreken, zodat ik uiteindelijk kan verlengen? 😁 Ons eerdere gesprek verliep immers prima, vandaar dat ermee akkoord ging. En dat het communicatief verkeerd liep, kan een ieder overkomen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

@Houssein  Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen maar kreeg helaas geen gehoor.

Ik snap dat de uitkomst teleurstelt, en zeker als je daar 2 weken op moet wachten. Het is alleen wel zo dat iedere case op basis van volgorde van ontvangst wordt behandeld. Hierdoor kan het soms 2/3 weken duren.

Kun je aangeven in welke vorm je precies wil verlengen? Alleen het aanbod wat betreft je Start XL abonnement? Of toch met toestel?
In geval van alleen Sim Only zorgt het er wel voor dat je nu verlengd en daardoor de komende 2 jaar niet een toestel kan aanvragen 🙂

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik zat helaas in een meeting. En heb nu pas op mijn telefoon (iPhone 11 😅) kunnen kijken. Anders vanavond nog bellen? 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Mijn werkdag duurt gelukkig maar 8 uur, dus gisteravond genoot ik lekker thuis 🙂 Op dit moment zijn een deel van onze applicaties offline, waardoor ik geen bestelling voor je kan realiseren.

Zodra dit is opgelost en alle stoplichten weer op groen staan, bel ik je even terug. @Houssein 

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Snap ik hoor. Omdat we toen wel in de avond hadden gebeld, dacht ik dat het gisteren ook weer kon. 🙂 

ik ben vandaag helaas ook weer heel druk. Morgen ben ik wel goed bereikbaar

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Iedere dag is hier weer anders haha. Ik parkeer je topic even naar morgen 🙂 Tot dan! @Houssein 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

We hebben elkaar in middels telefonisch gesproken @Houssein  De juiste bestelling staat er nu voor je in en zal in de loop van vandaag per email worden toegestuurd.

Alvast veel plezier ermee. 

Groetjes en fijn weekend 🙂

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zeker! Bedankt voor je belletje.

Toch nog één vraag. Hoeveel scheelt het qua eenmalige aanbetaling met de 16 pro Max? Niet zo heel veel, toch? Aangezien het maandbedrag gelijk blijft, kan het interessant zijn.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

@Houssein De Pro Max versie is €120,- duurder dan de 15 Pro Max 🙂 Het complete toestel prijsoverzicht staat ook op de website

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hmmm, de twijfel slaat in nu. 😭🤣

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dus @Jamyla, mocht je één dezer dagen werken..even bellen weer? 

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jamyla Kunnen we vandaag bellen? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 12Likes

Hey! @Houssein 

@Jamyla is er donderdag weer, dan laat ik haar je even bellen goed? 

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi @Carlien @dat is prima, dank. Iemand anders, of jij, mag ook bellen. Dan handelen we het meteen af.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 20Oplossingen
  • 12Likes

Het lijkt me verstandig dat Jamyla dit even met jou regelt aangezien zij veel tijd en aandacht hieraan besteed heeft, ze weet precies wat de bedoeling is! Ze belt jou donderdag even! @Houssein 

Houssein
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helemaal goed @Carlien@Jamyla Donderdag ben ik het beste in de ochtend bereikbaar 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Inmiddels hebben we elkaar opnieuw telefonisch besproken en zijn we de verlenging met de iPhone 16 Pro Max overeengekomen.

Het heeft allemaal even mogen duren, maar ik hoop hoe dan ook dat je met dit gekozen toestel straks de komende jaren weer naar tevredenheid vooruit kan.

Ondanks dat ons contact wat stroef verliep, wil ik je desondanks toch veel plezier toewensen en nog een fijne dag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic