1
Vraag
2
Reacties
Lucy49

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonclaim

Goedemorgen, ik heb een week geleden een formulier ingevuld betreffende mijn telefoonclaim. Hierop helaas nog geen antwoord op mogen ontvangen. Ik zou graag willen weten wat de status is van mijn telefoonclaim.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lucy49,
Welkom op de Community! Ik kan me voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een antwoord op wilt hebben. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je al een antwoord heeft gegeven. Via de Commmunity kunnen wij deze verzoeken niet inzien of opvragen. Ik kan me voorstellen dat je liever een ander antwoord had gehad. Hopelijk wordt het snel voor je opgepakt en teruggekoppelt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lucy49 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 
Het aanvragen van een claim kan vrij lang duren.. Het kan zijn dat deze nog komt en dat ze er mee bezig zijn. Maar om nu zeker te zijn, er zijn Vodafone medewerkers online en die kunnen je verder helpen. Heb nog even geduld en dan komt er vanzelf iemand die je bericht oppakt en die zal je naar een aantal gegevens vragen zodat die met je mee kan kijken. Let op, dit is iemand van Vodafone zoals @Steven VF of @Cecilia VF (iemand met VF achter de naam). Dat je niet zomaar aan iedereen je gegevens geeft 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lucy49,
Welkom op de Community! Ik kan me voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een antwoord op wilt hebben. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je al een antwoord heeft gegeven. Via de Commmunity kunnen wij deze verzoeken niet inzien of opvragen. Ik kan me voorstellen dat je liever een ander antwoord had gehad. Hopelijk wordt het snel voor je opgepakt en teruggekoppelt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic