1
Vraag
2
Reacties
JTG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Abonnement

Ik wil gebruik maken van het aanbod mijn abonnement te verlengen voor 2 jaar naar een togheter abonnement: Ik heb Ziggo en Vodafone Red 40 GB icm Ziggo. Mijn echtgenote heeft uiteraard ook Ziggo en Vodafone Start M met 1 GB icm Ziggo. Wat zijn wij kwijt per maand aan abonnementsgeld en binnen welke tijd is een dergelijke verlenging te realiseren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @JTG 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je er over denkt om je abonnement te verlengen en aan te passen naar een Red Together abonnement. Ik ben dan wel geen verkoper bij Vodafone, maar ik kan je daarmee wel iets verder helpen. Als eerst, want dat is wel heel belangrijk, als je samen een Red Together abonnement wil, dan moeten beide contracten op één klantnummer komen te staan. Dus jij neemt een Red Together abonnement en je echtgenote moet dan een Red Together Extra abonnement nemen, op jou klantnummer! Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt.

Omdat je ook Ziggo hebt krijg je niet 100GB maar 200GB en ook nog eens extra korting op je abonnement. In totaal ga je 42,50 euro betalen voor een Red Together abonnement (32,50 euro) en Red Together Extra abonnement (17,50 euro) en daar gaat dan je VodafoneZiggo combi korting vanaf, a -7,50 euro, dan hou je nog 42,50 euro over. Voor deze uitleg en een reken systeem, bekijk deze pagina!

Wil je graag dat iemand je helpt, ga dan naar een Vodafone winkel, of bel de speciale Red Together klantenservice op nummer 0800-2266789. Ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen. Mocht je nog meer vragen hebben, en ik kan je er mee helpen, stel ze gerust 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @JTG 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je er over denkt om je abonnement te verlengen en aan te passen naar een Red Together abonnement. Ik ben dan wel geen verkoper bij Vodafone, maar ik kan je daarmee wel iets verder helpen. Als eerst, want dat is wel heel belangrijk, als je samen een Red Together abonnement wil, dan moeten beide contracten op één klantnummer komen te staan. Dus jij neemt een Red Together abonnement en je echtgenote moet dan een Red Together Extra abonnement nemen, op jou klantnummer! Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt.

Omdat je ook Ziggo hebt krijg je niet 100GB maar 200GB en ook nog eens extra korting op je abonnement. In totaal ga je 42,50 euro betalen voor een Red Together abonnement (32,50 euro) en Red Together Extra abonnement (17,50 euro) en daar gaat dan je VodafoneZiggo combi korting vanaf, a -7,50 euro, dan hou je nog 42,50 euro over. Voor deze uitleg en een reken systeem, bekijk deze pagina!

Wil je graag dat iemand je helpt, ga dan naar een Vodafone winkel, of bel de speciale Red Together klantenservice op nummer 0800-2266789. Ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen. Mocht je nog meer vragen hebben, en ik kan je er mee helpen, stel ze gerust 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic