Hoi @JTG
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat leuk dat je er over denkt om je abonnement te verlengen en aan te passen naar een Red Together abonnement. Ik ben dan wel geen verkoper bij Vodafone, maar ik kan je daarmee wel iets verder helpen. Als eerst, want dat is wel heel belangrijk, als je samen een Red Together abonnement wil, dan moeten beide contracten op één klantnummer komen te staan. Dus jij neemt een Red Together abonnement en je echtgenote moet dan een Red Together Extra abonnement nemen, op jou klantnummer! Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt.
Omdat je ook Ziggo hebt krijg je niet 100GB maar 200GB en ook nog eens extra korting op je abonnement. In totaal ga je 42,50 euro betalen voor een Red Together abonnement (32,50 euro) en Red Together Extra abonnement (17,50 euro) en daar gaat dan je VodafoneZiggo combi korting vanaf, a -7,50 euro, dan hou je nog 42,50 euro over. Voor deze uitleg en een reken systeem, bekijk deze pagina!
Wil je graag dat iemand je helpt, ga dan naar een Vodafone winkel, of bel de speciale Red Together klantenservice op nummer 0800-2266789. Ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen. Mocht je nog meer vragen hebben, en ik kan je er mee helpen, stel ze gerust 😉