1
Vraag
2
Reageer en help mee
CMiljoen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Status order na retourzending

Beste,

Voor de duidelijkheid, het betreft order met order# 326434661.

 

16-12-20 Mijn abonnement verlengd, ditmaal ook een telefoon mee "ge-least”. Gekozen voor een Iphone SE 64GB Red.

18-12-20 Is de pakketbezorger geweest. Deze bracht de nieuwe telefoon, bij openen stond het omschreven toestel op de pakbon. Helaas bleek de telefoon zwart, na verdere controle van de verpakking bleek het ook de 128GB te zijn. Direct gebeld met de klantenservice hierover. Deze adviseerde mij om hem toch (aangetekend) retour te sturen.

 

24-12-20 Is de telefoon bij jullie retouren verwerking ontvangen. En helaas is het vanaf dat moment stil. 

 

Ik heb nog steeds geen bevestiging dat de telefoon ontvangen is. Inmiddels heb ik al wel de rekening gekregen voor (bijkomende kosten) van de Iphone SE64GB. 

Meerdere malen gebeld met de klantenservice, alleen telkens het advies om nog even te wachten. Op mail wordt ook niet binnen de aangegeven termijn van 2 werkdagen gereageerd. Dit duurt nu gewoon te lang. De telefoon is inmiddels al 2 weken bij jullie retour. Tevens zou het Vodafone wel sieren om mij de verzendkosten van 8,45 te crediteren. Het retour zenden was tenslotte als gevolg van een fout van Vodafone

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3029Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @CMiljoen 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De verlening van je abonnement gaat tot dusver zeker niet van een leien dakje. Het is ook zeker onhandig dat je een ander toestel hebt ontvangen dan besteld is. Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dit hoort dan ook zeker netjes opgelost te worden. Op dit moment is er bij ons niets retour verwerkt nog. Daarnaast is het mij ook niet duidelijk of je van mijn collega toentertijd een retourlabel code hebt gekregen of niet. De kortste klap is om even telefonisch contact te zoeken met de afdeling status order. Je kunt hen bereiken via 0800-0560 (gratis). Zij kunnen op basis van jouw tracking code direct de retournering gaan opzoeken en stel dat zij niets kunnen vinden, dan zijn zij ook de afdeling die een eventueel vermissingstraject meteen voor je kunnen opstarten. 

CMiljoen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Bedankt voor je reactie. Het gaat nog niet erg soepel inderdaad. Achteraf had ik misschien beter niks kunnen zeggen en de duurdere telefoon moeten houden.

 

Ik heb geen retourlabelcode gekregen. De telefoniste gaf aan dat ik een aangetekend verzendlabel moest aanmaken bij POSTNL. Het retourformulier en het verzendlabel diende op de  verpakking geplakt en verzonden te worden.

 

Eerst zal ik nogmaals contact opnemen met de klantenservice

 

CMiljoen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vanmiddag contact gehad met de afdeling retouren. Pakket stond inderdaad nog op ‘niet ontvangen’. Men gaat nu met behulp van de track & trace code proberen het pakket te traceren

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic