Beste,
Voor de duidelijkheid, het betreft order met order# 326434661.
16-12-20 Mijn abonnement verlengd, ditmaal ook een telefoon mee "ge-least”. Gekozen voor een Iphone SE 64GB Red.
18-12-20 Is de pakketbezorger geweest. Deze bracht de nieuwe telefoon, bij openen stond het omschreven toestel op de pakbon. Helaas bleek de telefoon zwart, na verdere controle van de verpakking bleek het ook de 128GB te zijn. Direct gebeld met de klantenservice hierover. Deze adviseerde mij om hem toch (aangetekend) retour te sturen.
24-12-20 Is de telefoon bij jullie retouren verwerking ontvangen. En helaas is het vanaf dat moment stil.
Ik heb nog steeds geen bevestiging dat de telefoon ontvangen is. Inmiddels heb ik al wel de rekening gekregen voor (bijkomende kosten) van de Iphone SE64GB.
Meerdere malen gebeld met de klantenservice, alleen telkens het advies om nog even te wachten. Op mail wordt ook niet binnen de aangegeven termijn van 2 werkdagen gereageerd. Dit duurt nu gewoon te lang. De telefoon is inmiddels al 2 weken bij jullie retour. Tevens zou het Vodafone wel sieren om mij de verzendkosten van 8,45 te crediteren. Het retour zenden was tenslotte als gevolg van een fout van Vodafone