security-lady

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizen en voordeel kwijt

Hoi hoi,

Mijn moeder is verhuisd en kon ziggo niet meenemen naar het nieuwe adres. Nou heeft ze al jaren een vodafone abonnement. Helaas is ze nu de korting maar ook de dubbele data kwijt. Het abonnement loopt nog 8 maanden en dat is natuurlijk wel erg zonde. 

Kan dit op een of andere manier opgelost worden. Ze heeft het toen speciaal verlengd bij vodafone. 

Ik zit ook bij ziggo en vodafone.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9724Posts
  • 3065Oplossingen
  • 2178Likes

Hoi @security-lady 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend wanneer je gaat verhuizen, je geen Ziggo meer kan combineren met Vodafone en zo ook je korting kwijt raakt. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze uit coulance iets voor je moeder kunnen betekenen. Ze gaan dit dan bekijken en komen dan met een antwoord. 

Wat je ook kan doen, maar dat heb je dan niet van mij, adresgegevens laten aanpassen van het abonnement van je moeder op het adres van jezelf. Want je hebt zelf Ziggo en Vodafone en daar kan je moeder dan ook bij. Dus alleen adres wijzigen, rekeningnummer van je moeder laat je gewoon zo (want dan kan ze zelf blijven betalen), en dan krijgt ze weer dubbele data en korting op haar abonnement. Maar dit heb je niet van mij ?  - Vodafone en Ziggo controleren op adresgegevens en dan zou dit een mogelijkheid kunnen zijn. 

Uiteraard kan je nog even wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan je vertellen of mijn idee een goed idee is of dat je toch beter kan regelen via de klantenservice. ??

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9724Posts
  • 3065Oplossingen
  • 2178Likes

Hoi @security-lady 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend wanneer je gaat verhuizen, je geen Ziggo meer kan combineren met Vodafone en zo ook je korting kwijt raakt. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze uit coulance iets voor je moeder kunnen betekenen. Ze gaan dit dan bekijken en komen dan met een antwoord. 

Wat je ook kan doen, maar dat heb je dan niet van mij, adresgegevens laten aanpassen van het abonnement van je moeder op het adres van jezelf. Want je hebt zelf Ziggo en Vodafone en daar kan je moeder dan ook bij. Dus alleen adres wijzigen, rekeningnummer van je moeder laat je gewoon zo (want dan kan ze zelf blijven betalen), en dan krijgt ze weer dubbele data en korting op haar abonnement. Maar dit heb je niet van mij ?  - Vodafone en Ziggo controleren op adresgegevens en dan zou dit een mogelijkheid kunnen zijn. 

Uiteraard kan je nog even wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan je vertellen of mijn idee een goed idee is of dat je toch beter kan regelen via de klantenservice. ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic