1
Vraag
2
Reacties
kimmeuwissen93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartwatch - 2e abonnement nodig?

Ik heb bij Vodafone een abonnement met een Samsung S 21 Ultra telefoon. Ik wil de Samsung Watch 4 gaan aanschaffen.

Klopt het dat ik dan nog een 2e (sim only) abonnement moet aanschaffen? Behoud ik dan wel hetzelfde nummer?

Heb ik dan in de horloge dezelfde contactenlijst, apps e.d. als op de telefoon of zit dat niet gelinkt met elkaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @kimmeuwissen93 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb geen idee hoe het werkt met een Android horloge, maar er zijn al wel vragen geweest hierover. Deze kan je vinden op de community van Vodafone, waarschijnlijk heb je wel iets aan deze informatie: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/eSIM-Galaxy-Watch-4/m-p/207180 

Laatste opmerking van Steven, die werkzaam is bij Vodafone, is: Helaas is het in dit geval afwachten tot Samsung het in Nederland gaat uitrollen. En dit is een antwoord op deze informatie:  Ondertussen heb ik contact opgezocht met Samsung en die geeft aan dat ze voorlopig niet in Nederland met de providers samen gaan werken.

Dus ik denk dat dit je antwoord wel zal zijn. Zeker geen 2e Sim Only aanvragen want dan krijg je een tweede abonnement met een nieuw nummer. Gewoon nog even wachten en regelmatig op de Community rond kijken of er informatie over vrij komt. Je kan altijd op de hoofdpagina van deze Community bij de zoek functie deze info plaatsen: Samsung Watch 4 - dan krijg je alles hierover te lezen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @kimmeuwissen93 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb geen idee hoe het werkt met een Android horloge, maar er zijn al wel vragen geweest hierover. Deze kan je vinden op de community van Vodafone, waarschijnlijk heb je wel iets aan deze informatie: https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/eSIM-Galaxy-Watch-4/m-p/207180 

Laatste opmerking van Steven, die werkzaam is bij Vodafone, is: Helaas is het in dit geval afwachten tot Samsung het in Nederland gaat uitrollen. En dit is een antwoord op deze informatie:  Ondertussen heb ik contact opgezocht met Samsung en die geeft aan dat ze voorlopig niet in Nederland met de providers samen gaan werken.

Dus ik denk dat dit je antwoord wel zal zijn. Zeker geen 2e Sim Only aanvragen want dan krijg je een tweede abonnement met een nieuw nummer. Gewoon nog even wachten en regelmatig op de Community rond kijken of er informatie over vrij komt. Je kan altijd op de hoofdpagina van deze Community bij de zoek functie deze info plaatsen: Samsung Watch 4 - dan krijg je alles hierover te lezen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic