Thijsdijks
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Goedendag,

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar rond de 24ste van de maand.

 

Mvg, 

Thijs.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 681Posts
  • 183Oplossingen
  • 335Likes

Hi @Thijsdijks
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Zeker kunnen we jouw incassodatum aanpassen! Ik heb de gegevens doorgekregen van mijn collega @Alex en het is bij deze voor je geregeld. De komende factuur zal nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Thijsdijks 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Alex een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekening 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 681Posts
  • 183Oplossingen
  • 335Likes

Hi @Thijsdijks
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Zeker kunnen we jouw incassodatum aanpassen! Ik heb de gegevens doorgekregen van mijn collega @Alex en het is bij deze voor je geregeld. De komende factuur zal nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden 🙂

Bekijk in context

Thijsdijks
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, dankjewel!

Uitgelicht topic