1
Vraag
2
Reacties
Ed12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Red Unlimited - aanvullen MB per app werkt niet. Is MB's aanvullen per sms mogelijk

Mijn unlimited 5Gb is niet of nauwelijks aa te vullen via de app, werkt niet, reageert niet etc.. aardig vervelend als je 2 aansluitingen hebt, slechte verbinding en niet kunt aanvullen...

Kan dat cia sms?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Ed12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven, ik heb mijn abonnement inmiddels beëindigd, de verbinding op, zowel mijn woonadres als op mijn werk adres, was heel slecht en zeker geen 5G… het probleem met het aanvullen, werkte soms wel en vaak niet, waarschijnlijk mede door de slechte verbinding.. verder was ik in de veronderstelling dat ik, door ook een ziggo account, dubbele data zou hebben hetgeen in mijn geval dan op 10000 per dag zou komen. Helaas bleek het Max 5000 plus 1000 te zijn,,waardoor ik, bij een goede verbinding,,waarschijnlijk af en toe tekort zou gaan komen.. helaas was Vodafoon voor mij niet een gelukkige keuze

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen maar wel een logische keuze @Ed12. Dankjewel voor de terugkoppeling! Bij Het Red Unlimited abonnement krijg je elke dag 5GB. De 5GB wordt automatisch aangevuld met 1GB. Daarna is het aan jou om telkens de 1GB aan te vullen via SMS of My Vodafone. Dit kan onbeperkt 🙂 Over het tegoed/ verbruik hoef je je dan ook niet druk te maken. Natuurlijk is het bereik wel van belang! Hopelijk zal dit in de toekomst verbeterd worden en mogen we je tegen die tijd ook weer welkom heten. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ed12,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als het niet lukt met het aanvullen van de 1GB.Je geeft aan dat de app niet werkt. Kun je mij uitleggen welke stappen je volgt om de 1GB aan te sluiten en wat er gebeurt? Kun je via de website wel de 1GB aanvullen of ervaar je daar hetzelfde?  Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Tijdstippen en datum waarop je problemen hebt ervaren 
Zodra ik de gegevens heb, zal ik een onderzoek hiervoor aanmaken. Het is mogelijk om de data aan te vullen per SMS.  Je kan  ‘GB aanvullen’ sms’en naar 4000. Laat ook even weten of dit wel lukt! Ik hoor graag van je :).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ed12,
Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Ervaar je nog steeds problemen met het aansluiten van de 1GB? Wat gebeurt er als je dit via SMS doet? Ik hoor graag van je! Ook als het al opgelost is. 

Ed12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven, ik heb mijn abonnement inmiddels beëindigd, de verbinding op, zowel mijn woonadres als op mijn werk adres, was heel slecht en zeker geen 5G… het probleem met het aanvullen, werkte soms wel en vaak niet, waarschijnlijk mede door de slechte verbinding.. verder was ik in de veronderstelling dat ik, door ook een ziggo account, dubbele data zou hebben hetgeen in mijn geval dan op 10000 per dag zou komen. Helaas bleek het Max 5000 plus 1000 te zijn,,waardoor ik, bij een goede verbinding,,waarschijnlijk af en toe tekort zou gaan komen.. helaas was Vodafoon voor mij niet een gelukkige keuze

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen maar wel een logische keuze @Ed12. Dankjewel voor de terugkoppeling! Bij Het Red Unlimited abonnement krijg je elke dag 5GB. De 5GB wordt automatisch aangevuld met 1GB. Daarna is het aan jou om telkens de 1GB aan te vullen via SMS of My Vodafone. Dit kan onbeperkt 🙂 Over het tegoed/ verbruik hoef je je dan ook niet druk te maken. Natuurlijk is het bereik wel van belang! Hopelijk zal dit in de toekomst verbeterd worden en mogen we je tegen die tijd ook weer welkom heten. 

Ed12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Stevan, ik heb nog 1 abonnement lopen bij Vodafoon waarmee ik het nog even kan aankijken of er verbetering in komt, met name het aanvullen van de MB s is een drama en wekt niet en wel en dan weer niet… zowel in de app als met sms gaf dit problemen, maar, ik ga het nog even afwachten…

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic