JohannesDV
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat het nieuwe contract in (zakelijk)

Goedendag 

mij ben een zakelijke klant.

als ik vandaag mijn contract verleng.

waneer kan ik dan van mijn nieuwe contract gebruik maken?

ik ben al contracts vrij.

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9182Posts
  • 2925Oplossingen
  • 1998Likes

Hoi @JohannesDV 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Zakelijk kan je beter contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Bij particulieren is het zo wanneer je contract vrij is, dus geen jaar abonnement meer aan vast zit, dat je dan gewoon op elk moment een nieuw contract kan afsluiten en die zal dan ook direct ingaan. Heb je nog wel een contract dan moet je die uitzitten tot het contract is afgelopen. Maar ook daar zitten weer mitsen en maren aan, want je kan namelijk ook je contract willen verhogen en dan gaat het ook weer direct in 🙂

Dus neem even contact op met de zakelijke markt en ga er vanuit wanneer je contract vrij bent, je direct over kan stappen naar een nieuw abonnement. 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Hoi @JohannesDV,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele goede vraag! Ik leg je graag hier meer over uit. Het nieuwe contract gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement. Heb je alleen een abonnement aangevraagd en ben je al over de einddatum heen, dan zal het abonnement dezelfde dag nog aangepast worden. My Vodafone heeft altijd even nodig om te synchroniseren. Binnen een aantal uur zul je daar ook het nieuwe abonnement en einddatum zien. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9182Posts
  • 2925Oplossingen
  • 1998Likes

Hoi @JohannesDV 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Zakelijk kan je beter contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Bij particulieren is het zo wanneer je contract vrij is, dus geen jaar abonnement meer aan vast zit, dat je dan gewoon op elk moment een nieuw contract kan afsluiten en die zal dan ook direct ingaan. Heb je nog wel een contract dan moet je die uitzitten tot het contract is afgelopen. Maar ook daar zitten weer mitsen en maren aan, want je kan namelijk ook je contract willen verhogen en dan gaat het ook weer direct in 🙂

Dus neem even contact op met de zakelijke markt en ga er vanuit wanneer je contract vrij bent, je direct over kan stappen naar een nieuw abonnement. 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Hoi @JohannesDV,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele goede vraag! Ik leg je graag hier meer over uit. Het nieuwe contract gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement. Heb je alleen een abonnement aangevraagd en ben je al over de einddatum heen, dan zal het abonnement dezelfde dag nog aangepast worden. My Vodafone heeft altijd even nodig om te synchroniseren. Binnen een aantal uur zul je daar ook het nieuwe abonnement en einddatum zien. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic