Biancap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik de mogelijkheid om mijn abonnement tussentijds te verhogen.

Ik heb een start l abonnement maar ik ga het ook makkelijk redden met een start m, kan ik dit tussendoor gewoon aanpassen of zitten daar kosten of regels aan verbonden? Zou ik deze stap doen hou ik dan ook de 5 euro korting en dubbele data van vodafone/ziggo?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Hoi Biancap
Welkom op de Community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om je abonnement te verhogen. Ik leg je graag meer uit over het aanpassen van een abonnement.

Verhogen
Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.
Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-2266789]0800-22 66 789.

Verlagen
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential.
Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.


Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Mocht je het abonnement aan willen passen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's via 0800-22 66 789. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:00 uur tot en met 20:00 en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00.


Non- stop Extra's
Wanneer je Vodafone en Ziggo Digitale TV & Internet (>30 Mbps) combineert, profiteer je bij ons standaard van een aantal Non-stop benefits. Je krijgt dus niet alleen maandelijks €5 korting op je abonnement (alleen bij Red abonnementen aangevraagd na april 2017) en dubbele data, maar ook een TV-pakket naar keuze en een Safety pakket. Beide dienen op hetzelfde adres te staan.
Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop benefits.

Zolang je dan ook aan deze voorwaarden voldoet, heb je recht op deze extra's

Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag! Laat ook even weten of hiermee jouw vraag beantwoord is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Hoi Biancap
Welkom op de Community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om je abonnement te verhogen. Ik leg je graag meer uit over het aanpassen van een abonnement.

Verhogen
Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.
Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-2266789]0800-22 66 789.

Verlagen
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential.
Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.


Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.

Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien. Na verlengen bijvoorbeeld.

Mocht je het abonnement aan willen passen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's via 0800-22 66 789. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag 08:00 uur tot en met 20:00 en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00.


Non- stop Extra's
Wanneer je Vodafone en Ziggo Digitale TV & Internet (>30 Mbps) combineert, profiteer je bij ons standaard van een aantal Non-stop benefits. Je krijgt dus niet alleen maandelijks €5 korting op je abonnement (alleen bij Red abonnementen aangevraagd na april 2017) en dubbele data, maar ook een TV-pakket naar keuze en een Safety pakket. Beide dienen op hetzelfde adres te staan.
Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop benefits.

Zolang je dan ook aan deze voorwaarden voldoet, heb je recht op deze extra's

Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag! Laat ook even weten of hiermee jouw vraag beantwoord is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic