1
Vraag
2
Reacties
Paulvh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together met twee nummers vanaf een klantnummer

Beste Vodafone(gebruikers),

 

Sinds lange tijd ben ik tevreden afnemer van Vodafone/Ziggo mobiele telefonie. Mijn vrouw en ik hebben beiden een Essential abonnement,  dat is ondergebracht onder één klantnummer. Dit stamt nog uit de tijd dat het abonnement bij Ziggo werd afgenomen.

Wij willen graag overstappen naar Red Together. Na veel zoeken en lezen heb ik geen antwoord gevonden voor mijn situatie. Het is mij helder dat voor Together de nummers uiteindelijk op één klantnummer moeten komen. Echter, dit is mij mij nu dus al het geval. Mijn vraag concreet: als ik als abonnementhouder verleng naar Together, gaan dan beide nummers mee, en wordt het tweede nummer dan Together Extra? Zo niet, hoe zorg ik dat het tweede nummer dan in de Together groep terecht kom? Ik wil voorkomen dat na verlenging mijn oude Essential wordt afgesloten, en het nummer van mijn vrouw verdwijnt. 

Alvast dank voor reacties. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Paulvh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi om te horen dat jullie naar Red Together willen gaan. Gelukkig staan jullie contracten al onder 1 klantnummer en dat maakt het al een stuk gemakkelijker. Jij krijgt, als hoofd gebruiker, Red Together en je partner krijgt dan de Ted Together Extra. En het blijft onder jullie bestaande klantnummer en zoals ik al zei, gelukkig hebben jullie samen al 1 klantnummer dus dat maakt het overstappen vrij eenvoudig. 

Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met 0800-2266789. Deze afdeling kan je helpen met het omzetten. Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur.

Veel plezier alvast met jullie nieuwe abonnement. Meer info over Red Together, lees deze pagina.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Paulvh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi om te horen dat jullie naar Red Together willen gaan. Gelukkig staan jullie contracten al onder 1 klantnummer en dat maakt het al een stuk gemakkelijker. Jij krijgt, als hoofd gebruiker, Red Together en je partner krijgt dan de Ted Together Extra. En het blijft onder jullie bestaande klantnummer en zoals ik al zei, gelukkig hebben jullie samen al 1 klantnummer dus dat maakt het overstappen vrij eenvoudig. 

Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met 0800-2266789. Deze afdeling kan je helpen met het omzetten. Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur.

Veel plezier alvast met jullie nieuwe abonnement. Meer info over Red Together, lees deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Paulvh
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je een trouwe en tevreden afnemer bent van Vodafone! Zo zien we het natuurlijk graag 🙂 Zoals @Energieboy aangeeft is het overzetten van jullie huidige abonnement naar Red Together voor mijn collega's van de afdeling migratie een simpel klusje! Helemaal omdat jullie beide telefoonnummers al gekoppeld staan onder één klantnummer. Het nummer van de hoofdgebruiker (in deze situatie jouw nummer) wordt dan Red Togeter en het nummer van jouw vrouw valt dan onder Red Together Extra. Mijn collega's van de afdeling migratie kunnen deze handeling voor je uitvoeren en zijn te bereiken op 0800-2266789. Laat je ons weten of alles is gelukt 🙂

Paulvh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Energieboy en Cecelia,

 

Beiden dank voor je reactie.  Het gelukt om mijn nummers om te zetten naar Red Together. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@Paulvh Fantastisch om te horen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic