Hoi @rickje
Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je samen met je partner het Red Together abonnement gaat gebruiken.
Ik leg je graag meer uit over Red Together.
Red Together is een abonnement waarbij je 1 hoofd abonnement (Red Together) hebt en de rest heeft een Red Together Extra abonnement.
Bij dit abonnement is het van belang dat alle nummers op hetzelfde klantnummer staan.
Als eerst raad ik aan om te controleren of jouw nummer onder het klantnummer van je partner staat.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je dit via hier aanvragen.
Daarna is het de bedoeling dat alle abonnementen omgezet gaan worden.
Jouw nummer moet hierin omgezet worden naar het Red Together extra abonnement extra. Dit zou ik pas doen op het moment dat het abonnement van je partner is omgezet. Het Red Together Extra abonnement werkt namelijk zonder het Red Together abonnement.
Het nummer van je partner moet omgezet worden naar het Red Together abonnement. Dit gebeurt 23-02.
Dit kan doormiddel van een verlenging of het tussentijds omzetten van je abonnement.
Kleine toevoeging: het Red Together Extra abonnement is alleen mogelijk met toestel op basis van 2 jaar.
Bij Sim Only kun je de maand variant afsluiten of op basis van 2 jaar. Je kunt dan of voor 2 jaar gaan of de toestellen los aanschaffen via een van onze winkels of ergens anders.
Het Red Together abonnement is op basis van 1 jaar of 2 jaar (Sim Only of met toestel).
Zodra de abonnementen omgezet zijn naar Red Together of Red Together Extra, dienen de nummers nog gekoppeld te worden via My Vodafone. Hierdoor kan iedereen gebruik maken van de datapot. Diegene met het hoofd abonnement heeft de mogelijkheid om notificaties in te stellen bij het verbruik en nummers te pauzeren. zodat ze geen data kunnen verbruiken.
Ik kan me voorstellen dat dit best veel informatie is. Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag!