1
Vraag
2
Reacties
rickje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together Extra & ingangsdatum

Hallo! Mijn partner heeft vandaag z'n abonnement verlengd naar een Red Together abonnement. Hij is hoofd, ik word de ‘Extra'. Zijn ingangsdatum is 23-02. Heeft nu nog een ‘normaal’ Red abonnement.

Wanneer kan ik een Red Together Extra abonnement verkrijgen? Moet ik wachten op 23-02?
De Extra wordt dan een nieuw nummer, geen nummer behoud. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah ok, voor jou moet er dus een abonnement aangevraagd worden. Ik raad aan om dit aan te vragen zodra het abonnement van je partner is omgezet in het Red Together @rickje 

Ik lees een kleine tegenstrijdigheid. Je schrijft “Dit zou ik pas doen op het moment dat het abonnement is omgezet” en later zeg je dat het mogelijk is om tussentijds abonnement aan te passen?
Als je al een nummer bij ons had, dan heb je 2 opties. tussentijds aanpassen of verlengen (indien je de einddatum bereikt hebt). Maar dan nog geldt het advies om dit pas te doen zodra je partner het Red Together abonnement heeft.
Dit is omdat het Red Together Extra abonnement niet werkt zonder het Red Together abonnement. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @rickje 
Welkom op de Community van Vodafone. 
Leuk om te lezen dat je samen met je partner het Red Together abonnement gaat gebruiken.

Ik leg je graag meer uit over Red Together.
Red Together is een abonnement waarbij je 1 hoofd abonnement (Red Together) hebt en de rest heeft een Red Together Extra abonnement.

Bij dit abonnement is het van belang dat alle nummers op hetzelfde klantnummer staan. 
Als eerst raad ik aan om te controleren of jouw nummer onder het klantnummer van je partner staat.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je dit via hier aanvragen. 

Daarna is het de bedoeling dat alle abonnementen omgezet gaan worden.
Jouw nummer moet hierin omgezet worden naar het Red Together extra abonnement extra. Dit zou ik pas doen op het moment dat het abonnement van je partner is omgezet. Het Red Together Extra abonnement werkt namelijk zonder het Red Together abonnement.
Het nummer van je partner moet omgezet worden naar het Red Together abonnement. Dit gebeurt 23-02.

Dit kan doormiddel van een verlenging of het tussentijds omzetten van je abonnement.
Kleine toevoeging: het Red Together Extra abonnement is alleen mogelijk met toestel op basis van 2 jaar. 
Bij Sim Only kun je de maand variant afsluiten of op basis van 2 jaar. Je kunt dan of voor 2 jaar gaan of de toestellen los aanschaffen via een van onze winkels of ergens anders.
Het Red Together abonnement is op basis van 1 jaar of 2 jaar (Sim Only of met toestel).


Zodra de abonnementen omgezet zijn naar Red Together of Red Together Extra, dienen de nummers nog gekoppeld te worden via My Vodafone. Hierdoor kan iedereen gebruik maken van de datapot. Diegene met het hoofd abonnement heeft de mogelijkheid om notificaties in te stellen bij het verbruik en nummers te pauzeren. zodat ze geen data kunnen verbruiken.

Ik kan me voorstellen dat dit best veel informatie is. Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

rickje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven. Bedankt.

Ik heb echter geen abonnement, er hoeft niets te worden omgezet. 

Er is reeds gekozen voor hem voor RT-abbo, Sim Only, 2 jaar per 23-02.

Ik lees een kleine tegenstrijdigheid. Je schrijft “Dit zou ik pas doen op het moment dat het abonnement is omgezet” en later zeg je dat het mogelijk is om tussentijds abonnement aan te passen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah ok, voor jou moet er dus een abonnement aangevraagd worden. Ik raad aan om dit aan te vragen zodra het abonnement van je partner is omgezet in het Red Together @rickje 

Ik lees een kleine tegenstrijdigheid. Je schrijft “Dit zou ik pas doen op het moment dat het abonnement is omgezet” en later zeg je dat het mogelijk is om tussentijds abonnement aan te passen?
Als je al een nummer bij ons had, dan heb je 2 opties. tussentijds aanpassen of verlengen (indien je de einddatum bereikt hebt). Maar dan nog geldt het advies om dit pas te doen zodra je partner het Red Together abonnement heeft.
Dit is omdat het Red Together Extra abonnement niet werkt zonder het Red Together abonnement. 

rickje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk, bedankt voor je reactie en fijne dag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan  @rickje 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic