1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ozan1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Vodafone inruilpromotie - Google Pixel 9 Pro

Hallo,

Ik heb een probleem met een Vodafone promotie en hoop dat iemand me hier kan helpen of tips kan geven.

Op 24 augustus 2024 heb ik de Google Pixel 9 Pro gekocht bij het verlengen van mijn Vodafone-contract. Destijds liep er een actie op inruildeals.vodafone.nl waarbij je €200 kreeg voor het inruilen van je oude apparaat. De actie was geldig tot 19 september 2024.

Voordat ik de bestelling plaatste, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. Ik vroeg of ik in aanmerking zou blijven komen voor de promotie als de telefoon na 19 september geleverd zou worden. Ze verzekerden me dat dit geen probleem zou zijn en dat ik de code alsnog zou krijgen. Dit was de enige reden waarom ik de bestelling niet heb geannuleerd en elders heb gekocht.

Helaas werd mijn telefoon pas op 20 november geleverd, en nu zegt Vodafone dat ik niet meer in aanmerking kom voor de promotie. Dit voelt oneerlijk, zeker omdat ik weet dat andere klanten die deze telefoon na 24 augustus hebben gekocht wél van de actie konden profiteren.

Ik heb een screenshot van mijn gesprek met de klantenservice waarin ze beloven dat ik de promotiecode zou krijgen. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt of tips over hoe ik dit kan oplossen? Ik wil gewoon dat Vodafone hun belofte nakomt.

VodafoneCustomerSupport.jpgVodafoneEmail1.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten,
Ozan

2 Reacties 2
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @Ozan1 en welkom op de Vodafone Community! Dit is zo geen leuke situatie zeg. Eerst zolang wachten op het toestel en dan nog eens horen dat je geen gebruik kunt maken van de actie die actief was.

Ik heb een klachtencase aangemaakt. Deze afdeling zal een blik erop werpen rondom het bedrag van de inruildeals. Wij hebben namelijk geen optie om alsnog gebruik te laten maken van deze actie of een actiecode beschikbaar die we kunnen delen. 

Ze zullen zo spoedig mogelijk cotact met je opnemen om dit zo netjes en goed mogelijk af te laten handelen! 

Ozan1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Ryan 

Bedankt voor het aanmaken van de klachtencase en het onderzoeken van mijn situatie. Ik waardeer jullie inspanningen om dit probleem op te lossen.

Ik heb inmiddels een e-mail ontvangen van het promotieteam, waarin wordt bevestigd dat iemand anders al geprobeerd heeft om de promotie te gebruiken met het IMEI-nummer van de telefoon die naar mij is gestuurd. Dit baart me grote zorgen. Daarnaast kan ik bevestigen dat de telefoon die ik van Vodafone heb ontvangen, niet sealed was zoals het hoort. Ik heb een foto van de geopende doos bijgevoegd als bewijs.

Toen ik contact opnam met de klantenservice van Vodafone over het ontvangen van een ongeopend toestel, werd mij verteld dat ze niet konden controleren of de telefoon sealed was verstuurd. Ze adviseerden me ook om het toestel terug te sturen. Indien nodig kan ik de volledige opname van dit gesprek met jullie delen, al hoop ik dat jullie dit in jullie systeem kunnen controleren zonder dat dat nodig is.

Toch blijf ik me afvragen hoe alles zo mis kon gaan:

Waarom heeft de klantenservice me niet geholpen en in plaats daarvan aangeraden het toestel terug te sturen, waarbij de promotie en de belofte aan mij werden genegeerd?
Waarom heb ik een toestel ontvangen dat niet nieuw was, terwijl ik de prijs voor een sealed, ongebruikt toestel heb betaald?
Waarom werd het toestel pas geleverd direct nadat de promotie was afgelopen?
Er zijn te veel ongewone aspecten in deze situatie, en ik zou het enorm waarderen als Vodafone deze zorgen eerlijk en duidelijk kan aanpakken.

LikeWize.jpgWhatsApp Image 2024-11-22 at 16.18.12 (1).jpegWhatsApp Image 2024-11-22 at 16.18.12.jpegWhatsApp Image 2024-11-22 at 16.18.13 (1).jpeg

Ik kijk uit naar jullie update.

Met vriendelijke groet,
Ozan 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic