Hey @Ryan
Bedankt voor het aanmaken van de klachtencase en het onderzoeken van mijn situatie. Ik waardeer jullie inspanningen om dit probleem op te lossen.
Ik heb inmiddels een e-mail ontvangen van het promotieteam, waarin wordt bevestigd dat iemand anders al geprobeerd heeft om de promotie te gebruiken met het IMEI-nummer van de telefoon die naar mij is gestuurd. Dit baart me grote zorgen. Daarnaast kan ik bevestigen dat de telefoon die ik van Vodafone heb ontvangen, niet sealed was zoals het hoort. Ik heb een foto van de geopende doos bijgevoegd als bewijs.
Toen ik contact opnam met de klantenservice van Vodafone over het ontvangen van een ongeopend toestel, werd mij verteld dat ze niet konden controleren of de telefoon sealed was verstuurd. Ze adviseerden me ook om het toestel terug te sturen. Indien nodig kan ik de volledige opname van dit gesprek met jullie delen, al hoop ik dat jullie dit in jullie systeem kunnen controleren zonder dat dat nodig is.
Toch blijf ik me afvragen hoe alles zo mis kon gaan:
Waarom heeft de klantenservice me niet geholpen en in plaats daarvan aangeraden het toestel terug te sturen, waarbij de promotie en de belofte aan mij werden genegeerd?
Waarom heb ik een toestel ontvangen dat niet nieuw was, terwijl ik de prijs voor een sealed, ongebruikt toestel heb betaald?
Waarom werd het toestel pas geleverd direct nadat de promotie was afgelopen?
Er zijn te veel ongewone aspecten in deze situatie, en ik zou het enorm waarderen als Vodafone deze zorgen eerlijk en duidelijk kan aanpakken.
Ik kijk uit naar jullie update.
Met vriendelijke groet,
Ozan