1
Vraag
2
Reageer en help mee
Denzel Huisden

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon nooit ontvangen!

Geachte Vodafone,

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn abonnement, waarbij ik een nieuw toestel, de iPhone 16 Pro Max 256GB, zou ontvangen. Zoals afgesproken zou ik een aanbetaling van €1110,74 doen en het toestel zou op 2 december geleverd worden.

Op de bezorgdag ontving ik het pakket, waarbij de bezorger netjes om een handtekening vroeg. Toen ik het pakket aannam, voelde het echter merkbaar licht aan. Bij het openen van het pakket bleek tot mijn verbazing dat de iPhone niet aanwezig was. Ik ben meteen terug naar de deur gerend, maar de bezorger was al vertrokken, waardoor ik geen contact meer kon leggen.

Dit is een vervelende situatie, aangezien ik de aanbetaling heb gedaan en deze op 24 december zal worden afgeschreven, maar ik het toestel nog niet in ontvangst heb kunnen nemen. Ik zou graag willen weten of jullie meer informatie kunnen geven over waar de telefoon zich mogelijk bevindt of hoe we dit kunnen oplossen.

Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een oplossing voor deze situatie?

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

3 Reacties 3
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Denzel Huisden, goedemiddag. 

Jeetje, wat een nare situatie zeg! Wat enorm vervelend dat je een lege doos hebt ontvangen. Heel goed dat je contact opneemt. 
Was de verzending door PostNL gedaan? Dan kun je hier: https://www.vodafone.nl/my/service/vermissing-melden de melding maken. Mocht je geen My Vodafone hebben, of ging de verzending via Dynalogic, dan maak ik een case voor je aan. Zou je in dit geval je klantnummer/bestelnummer in je My Vodafone account willen zetten en mij een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Denzel Huisden
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goeiedag,

Ik heb een vraag over het formulier. Moet ik dit formulier invullen en het via hier terugsturen, of kan ik het beter via een aparte e-mail verzenden?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 109Posts
  • 17Oplossingen
  • 30Likes

Het formulier kun je digitaal invullen en verzenden via MyVodafone 🙂 Op die manier komt het direct bij de juiste afdeling terecht.

@Denzel Huisden 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic