Geachte Vodafone,
Onlangs heb ik telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn abonnement, waarbij ik een nieuw toestel, de iPhone 16 Pro Max 256GB, zou ontvangen. Zoals afgesproken zou ik een aanbetaling van €1110,74 doen en het toestel zou op 2 december geleverd worden.
Op de bezorgdag ontving ik het pakket, waarbij de bezorger netjes om een handtekening vroeg. Toen ik het pakket aannam, voelde het echter merkbaar licht aan. Bij het openen van het pakket bleek tot mijn verbazing dat de iPhone niet aanwezig was. Ik ben meteen terug naar de deur gerend, maar de bezorger was al vertrokken, waardoor ik geen contact meer kon leggen.
Dit is een vervelende situatie, aangezien ik de aanbetaling heb gedaan en deze op 24 december zal worden afgeschreven, maar ik het toestel nog niet in ontvangst heb kunnen nemen. Ik zou graag willen weten of jullie meer informatie kunnen geven over waar de telefoon zich mogelijk bevindt of hoe we dit kunnen oplossen.
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een oplossing voor deze situatie?
Met vriendelijke groet,
Denzel Huisden