1
Vraag
2
Reacties
Superswede

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid: Hoe kan ik mijn verbruiksmeldingen uitschakelen?

Ik heb een Vodafone prepaid-simkaart en na ieder gesprek of verstuurde sms krijg ik een verbruiksmelding ('Uw nieuwe tegoed is...') Dat wil ik graag uitschakelen via: https://www.vodafone.nl/my/service/notificatie-instellen

Helaas krijg ik steeds de melding 'De instelling is niet opgeslagen. Wil je het nog eens proberen?' Meerdere keren geprobeerd, via diverse browsers, maar steeds hetzelfde resultaat. Kan iemand dit voor me oplossen cq. de verbruiksmeldingen uitzetten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 7Oplossingen
  • 4Likes

Hallo @Superswede , wanneer je niet zit te wachten op zulke notificaties snap ik dat je deze graag uit wilt zetten. Bijzonder dat jullie beiden dit zelf niet kunnen aanpassen in My Vodafone. Ik heb deze optie voor je uitgeschakeld via ons achterliggende systeem. Deze sms-notificaties zullen binnen 24 uur niet meer verzonden worden op je account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12307Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Ik heb even een test gedaan, en je hebt gelijk @Superswede 
Best vervelend als je deze sms niet meer wenst maar gelukkig zijn er knappe koppen hier op de community en die kunnen je verder helpen. Wacht even op iemand van Vodafone en dan kijken ze met je mee, ik ben ook wel benieuwd wat er aan de hand is en waarom je het niet uit kunt zetten. Lees nog even onderstaande blok, zo help je iemand bij Vodafone.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Superswede
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, het zou fijn zijn als iemand van Vodafone mij kan helpen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 7Oplossingen
  • 4Likes

Hallo @Superswede , wanneer je niet zit te wachten op zulke notificaties snap ik dat je deze graag uit wilt zetten. Bijzonder dat jullie beiden dit zelf niet kunnen aanpassen in My Vodafone. Ik heb deze optie voor je uitgeschakeld via ons achterliggende systeem. Deze sms-notificaties zullen binnen 24 uur niet meer verzonden worden op je account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic