1
Vraag
2
Reageer en help mee
Lex876

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Order wordt elke keer geannuleerd

Als ik mijn abonnement wil verlengen met een nieuw toestel wordt de order geannuleerd. Bkr kan het niet zijn want die heb ik geheckt, en daar staat niks.

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hi @Lex876 
Het is altijd vervelend als zoiets gebeurd. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Bel naar het nummer 0800-0560 en deze mensen zitten voor je klaar om je verder te helpen. Ze kunnen direct met je mee kijken wat er aan de hand is en waarom het niet mogelijk is om je abonnement te verlengen en/of een nieuw toestel aan te schaffen. 

Overigens, hier wat extra informatie:
Je kan je abonnement pas verlengen als je binnen de 120 dagen voor het aflopen van je huidige contract zit. Duurt het nog langer dan 120 dagen, dan is dit niet mogelijk. Het is wel mogelijk, maar dan moet het via Vodafone Next en kan dit niet met een verlenging aanvraag. Maar dit even als extra informatie, het beste wat je kan doen is bellen naar 0800-0560. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Hi @Lex876 met geheckt bedoel je hoop ik gecheckt 😉 maar wat jammer dat het maar niet wil lukken met de bestelling! Ik zie dat je deze bestelling gister hebt gedaan, en dat deze inderdaad op dit moment ook is gecancelled. Ik heb deze bestelling eens onder de loep genomen en zie daar in ieder geval één puntje waar ik zo mijn bedenkingen over heb en dat is jouw geboortedatum. Deze staat namelijk op 01-01-1753. Respect! Maar even alle gekheid op een stokje, ik denk dat dat niet helemaal juist is, anders wil ik graag je geheim weten. Maar er is nog een opvallendheid; de vervaldatum van jouw legitimatie staat op een datum in 1970 en ik denk dat ons systeem dat ook niet oké heeft gevonden. Plaats in je My Vodafone profiel de juiste gegevens , dan plaats ik de order met alle liefde opnieuw voor je. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hahaha... dan wil iedereen weten hoe @Lex876 dit doet @Judith 😂🤣
Een foutje kan altijd gemaakt worden en je kan er dan nog wel 10x overheen kijken, je ziet het gewoon niet. Wel goed en fijn dat jullie dit hier op de community al hebben kunnen oplossen (waarschijnlijk). Laten we hopen dat het met een juiste geboortedatum wel gaat lukken 😉.

Lex876
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Judith,

dat zou ik met alle plezier doen. Zeker omdat ik dit er zelf zeker niet heb ingezet. Alleen krijg ik meteen een foutmelding als ik iets wil aanpassen in mijn profiel. Meteen een melding sorry er ging wat mis.. 

dus dan wordt het een lastig verhaal.

valt daar ook iets aan te doen?

groet

lex

Lex876
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zelfs een verzoek in proberen te dienen met het formulier en foto’s legitimatie bewijs. Zelfs dan krijg ik een foutmelding.. 

dus ik ben ten einde raad.. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Dat wordt dan inderdaad een lastig verhaal @Lex876, ik duik hier vandaag eens in! Kun je je My Vodafone profiel aanvullen met de juiste geboortedatum want het kan best zijn dat ons systeem de geboortedatum 01-01-1753 niet herkent. Ook de vervaldatum van jouw legitimatie is onjuist, kun je deze er ook bij vermelden? Deze informatie is, als je deze in je profiel plaatst alleen zichtbaar voor moderators. Zodra ik de juiste gegevens heb, pas ik deze aan en ga ik de order opnieuw plaatsen. 

Lex876
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_2444.png

Lex876
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg als ik wil iets wil aanpassen aan mijn profiel elke keer deze melding. Dus met alle goede wil van de wereld kan ik niks aanpassen.

is het een idee dat ik mijn informatie gewoon op de mail zet, en jullie het invoeren?

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 14Likes

Goedemiddag @Lex876, helaas kunnen wij vanaf hier niet de geboortedatum aanpassen.

Zou je naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel willen gaan? Hier kun je op vertoon van je legitimatiebewijs je geboortedatum aan laten passen. Mijn excuses voor het ongemak.

Lex876
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag marco,

dat heb ik gedaan. Zelfs jullie winkelmedewerker kan het niet oplossen. Wordt intern van het kastje (mensen van de bestellingen) naar de muur ( credit) verwezen. Niemand weet wat het probleem is. Maar het is er wel. De winkelmedewerker schaamde zich voor zijn eigen werkgever. 

morgen wordt ik teruggebeld en heb ik een nieuwe telefoon, of ben ik klant af bij Vodafone en ziggo.

mijn geduld is op na anderhalve week zelf met 8 verschillende onderdelen van jullie organisatie en mensen gesproken te hebben. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 102Posts
  • 16Oplossingen
  • 29Likes

Erg jammer dat het allemaal zo moet verlopen @Lex876 

Ik ga er vanuit dat de collega waarmee je een terugbelafspraak hebt zich daar aan houdt 🙂

Helaas valt dit verder buiten onze macht om, dus ben je aangewezen tot de winkel of mijn collega's van de orderdesk via 0800-0560.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic