Hi! @SDR
Dankjewel voor je geduld! Ik heb reactie van de andere afdeling gehad. Helaas heb ik slecht nieuws.
De extra bundel van 10GB die geactiveerd moet worden, is al enige tijd niet beschikbaar. Het is onduidelijk waar het precies is fout gegaan, maar de optie bestaat simpelweg niet op dit moment en het is niet mogelijk (ook niet achteraf) dit te activeren. Dit is dan ook de reden dat er telkens maar geen oplossing kwam. Dit is natuurlijk niet waar je op zit te wachten.
Vooropgesteld: Ik snap dat je al zo lang wacht op deze extra GB's. Op basis van het recente verbruik, zit je echter ook ruim binnen de perken in het huidige abonnement. De reden dat ik dit aanhaal is omdat we, na dit slechte nieuws, een paar alternatieven hebben. We kunnen bijvoorbeeld een eenmalige passende vergoeding aanmaken voor de looptijd van je contract. De waarde daarvan moet nog wel worden bepaald. De eerder genoemde 5 euro pakken we dan ook mee. Dat betekent dus wel dat je abonnement verder zo blijft.
Het is een andere tak van sport, maar aan de Ziggo-kant kunnen we een gratis zenderpakket voor 6 maand activeren (zonder kleine lettertjes, het stopt automatisch).
Excuses dat het allemaal zo moeizaam loopt. Ik hoor graag van je!