1
Vraag
2
Reageer en help mee
SDR

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opnieuw een maand verder zonder oplossing - waardeloos Vodafone!

Hi Marco,

We zijn opnieuw een maand verder en nog steeds is mijn klacht niet opgelost. Ik krijg mails dat mijn data naar onbeperkt zijn gezet, maar zie in de de app nog steeds max 11 GB ipv 21 GB. Ook de EUR 5 is nog niet terug gestort. Hoe staat het er nu voor en waar kan ik een klacht indienen t.a.v. jou en je collega's van de 'klantenservice' en 'klachtenbehandeling'? Ik hoor het graag.

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hi @SDR 
Ik roep @Marco er zo even bij, dan krijgt hij namelijk zelf ook een berichtje. Misschien komt hij dan sneller hier online (al weet ik niet wanneer hij werkt, heb nog even geduld aub). Je klacht heb je nu hier geschreven, dat is eigenlijk al voldoende. Iemand van Vodafone zal deze dan doorsturen naar de juiste afdeling. Maar eerst even wachten op Marco (ook al kunnen z'n collega's het ook inzien, dus wie weet helpt iemand anders je van Vodafone je verder). 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 72Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Hi! @SDR 

Wat een gedonder dat het nog steeds niet is opgepakt. Ik ben alles voor je gaan uitpluizen en heb het doorgezet naar een andere afdeling die maar even mee moet kijken. Op deze manier schiet het niet op namelijk. 

Je hoort van mij zodra ik antwoord heb! Enorm sorry dat het nog niet gefikst is. We gaan hier intern voor je aan de slag! 

SDR
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie, maar ik ben enigszins sceptisch benieuwd…zo 8 maanden verder…

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 72Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Begrijpelijk hoor! Ik zou hetzelfde hebben als ik jou was. Die tickets worden niet opgepakt, vandaar dat ik het nu even via een andere weg probeer. Ik hou je op de hoogte. @SDR 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 72Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Hi! @SDR 

Dankjewel voor je geduld! Ik heb reactie van de andere afdeling gehad. Helaas heb ik slecht nieuws.

De extra bundel van 10GB die geactiveerd moet worden, is al enige tijd niet beschikbaar. Het is onduidelijk waar het precies is fout gegaan, maar de optie bestaat simpelweg niet op dit moment en het is niet mogelijk (ook niet achteraf) dit te activeren. Dit is dan ook de reden dat er telkens maar geen oplossing kwam. Dit is natuurlijk niet waar je op zit te wachten.

Vooropgesteld: Ik snap dat je al zo lang wacht op deze extra GB's. Op basis van het recente verbruik, zit je echter ook ruim binnen de perken in het huidige abonnement. De reden dat ik dit aanhaal is omdat we, na dit slechte nieuws, een paar alternatieven hebben. We kunnen bijvoorbeeld een eenmalige passende vergoeding aanmaken voor de looptijd van je contract. De waarde daarvan moet nog wel worden bepaald. De eerder genoemde 5 euro pakken we dan ook mee. Dat betekent dus wel dat je abonnement verder zo blijft.

Het is een andere tak van sport, maar aan de Ziggo-kant kunnen we een gratis zenderpakket voor 6 maand activeren (zonder kleine lettertjes, het stopt automatisch).

Excuses dat het allemaal zo moeizaam loopt. Ik hoor graag van je!

SDR
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Carlien,

Dank voor je bericht. Jammer van het slechte nieuws, maar ook fijn dat er nu eindelijk iemand is geweest die het inhoudelijk heeft uitgezocht en met oplossingen komt. Het klopt dat ik met dit abonnement ruim binnen de data ben gebleven; omdat dit steeds maar niet in orde werd gemaakt, heb ik een andere telefoon gebruikt voor filmpjes etc., vandaar. En in het buitenland en met sporten, als ik alleen de VF telefoon bij me heb, doe ik mijn data uit etc, dus ik gebruik mijn abonnement nu anders.

De eenmalige passende vergoeding met inbegrip van de 5 euro lijkt mij de handigste oplossing, gegeven dat ik in mijn contract met jullie dus kennelijk een afspraak heb die niet (meer) waargemaakt kan worden. Ik hoor graag welk bedrag dit betreft. 

Begrijp ik het goed dat dit dan los staat van het Ziggo aanbod? Volgens mij had ik als Ziggo/ VF klant al een aanbod gekregen voor kosteloos Sky Showtime, maar nooit geactiveerd. Is dit hetzelfde?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 106Posts
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Goedemorgen @SDR 

Ik neem het draadje van Carlien even over in verband met afwezigheid 🙂 

We hebben de casus intern binnen het team besproken en vinden het spijtig dat het allemaal zo is verlopen.

Ons voorstel is daarom als volgt:

We vergoeden eenmalig het bedrag a €5,- x 24 maanden ( duur van je contract ) waardoor je totaal €120,- vergoed krijgt en daarmee is direct alles afgetikt.

Deze vergoeding staat los van je gratis zenderpakket die je krijgt doordat je Ziggo en Vodafone met elkaar combineert. Via je Mijn Ziggo account kun je je gratis zenderpakket aanvragen/activeren.

Kun jij je vinden in dit voorstel?

SDR
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jamyla,

Dat is prima. Fijn dat het eindelijk geregeld is, het heeft wel heel lang geduurd, terwijl het probleem (zie bericht Carlien) al veel eerder duidelijk had kunnen zijn evenals de oplossing. Het heeft me nu echt veel tijd gekost, waarbij beloftes (we komen er snel op terug) steeds niet werden nagekomen.

Enfin, ik zie de betaling graag tegemoet.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 72Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Goedemorgen. @SDR 

Het heeft ook veel te lang geduurd, ben ik volledig met je eens! Ik heb de vergoeding in het systeem gezet zodat die op je rekening wordt gestort! 

Fijn dat we er op deze manier uit zijn gekomen. Hier nog een linkje met informatie over hoe je het gratis tv pakket kunt activeren: Tv-pakket activeren | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

Succes en een fijne dag verder  ☺

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic