1
Vraag
2
Reacties
MariannevH64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Goedenavond,

Wij hebben een Ziggo-account en 2 Vodafone-accounts en zouden deze graag ontkoppeld hebben.

Ik kan niet meer op mijn "eigen" account inloggen zonder daarbij de gegevens van mijn echtgenoot te gebruiken. Als ik de inlog wijzig kan hij niet meer op Ziggo inloggen.

Als we de Ziggo gegevens gebruiken komen fzijn personalia op mijn nieuwe (te verlengen) contract te staan...  Ook niet echt handig én te geëmancipeerd om afhankelijk te willen zijn van "zijn" abonnement

 

Hoe lossen we dit op?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @MariannevH64, ik heb gelijk alles erbij gepakt en het Mijn Ziggo account is nergens meer aan gekoppeld. Er kan een nieuw My Vodafone account aangemaakt worden. Ik zag dat er maar 1 account gekoppeld was. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MariannevH64 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je je accounts wilt ontkoppelen. Dit kan iemand van Vodafone voor je doen. Vanaf maandag is er weer iemand die je topic/vraag oppakt en dan kunnen ze het voor je regelen. 

Als je alvast in je profielinstellingen je gegevens hebt ingevuld dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. Heb dus nog even geduld tot maandag 😊😉

Nog een fijn weekend gewenst! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MariannevH64
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet handig is als er meerde My Vodafone accounts en het Mijn Ziggo account gekoppeld zijn. Ik help je graag hiermee verder en kan de My Vodafone accounts loskoppelen voor je. Hierdoor worden de My Vodafone accounts verwijderd. Daarna kan er een nieuw account aangemaakt worden voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan het e-mailadres wat gebruikt wordt voor mijn Ziggo. Mocht je dit willen, dan mag je mij een privebericht sturen (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe)  met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijferst van je bankrekeningnummer. 

MariannevH64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Steven,

Aks ik op jouw profiel klik zie ik geen mogelijkheid een bericht te verzenden. Ik zie wel de mogelijkheid vrienden te worden of je te negeren... óf een vraag te stellen op de community 🤔

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je gelijk een privebericht gestuurd. Je mag daarop terug reageren @MariannevH64 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @MariannevH64, ik heb gelijk alles erbij gepakt en het Mijn Ziggo account is nergens meer aan gekoppeld. Er kan een nieuw My Vodafone account aangemaakt worden. Ik zag dat er maar 1 account gekoppeld was. 

m.h.vannieuwpoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank! Ik kan nu inderdaad een "eigen" My Vodafone account maken en gebruiken... maar niet meer inloggen op deze community. 

Bij inloggen via My Vodafone wil hij steeds weer koppeling met Ziggo (ik niet 😉) En inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord lukt ook niet: wachtwoord klopt niet. Bij wachtwoordherstel wordt dan verwezen naar inloggen via my Vodafone. Blijft vervolgens vragen om gebruikersnaam en emailadres: beide in gebruik. Klopt... maar hoe kom ik daar? Nu nieuw account gemaakt met ander emailadres.

 

Trouwens, voor ik ook hier niet meer mee binnen kom: dank voor je hulp Steven! Ik kan nu in ieder geval mijn abonnement verlengen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan stond het profiel ook gekoppeld aan het My Vodafone account @m.h,vannieuwpoo Je kunt een account aanmaken op basis van een e-mailadres of door te koppelen aan je My Vodafone account. Je kunt deze blijven gebruiken of ik kan kijken of het mogelijk is om het account te herstellen. Ik heb je gelijk ook even nog een privebericht gestuurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic