1
Vraag
2
Reacties
engelpau

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen rollen beschikbaar in My Vodafone

Ik heb mijn accounts van Ziggo en Vodafone samengevoegd.

Als ik aanlog in My Vodafone dan krijg ik een melding "Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar". 
Op de website van Vodafone krijg ik ook geen abonnement details te zien.

 

Kunt u me hiermee helpen?

Mvgr Paul van Engelen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het account is er @engelpau. Mocht je het willen koppelen dan raad ik aan omdat via www.ziggo.nl te doen. Mocht je dat niet willen, dan kun je het zo laten. Kun je het tegoed via de website wel inzien? Indien je nog steeds het probleem hebt met de app het inzien van het tegoed, kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je dan nog steeds de foutmelding, dan ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding, Op welk type en merk toestel krijg je de foutmelding?

 

 

@Energieboy we leggen graag uit hoe het koppelen van de accounts werkt. Dit kan via My Vodafone (website) of via Mijn Ziggo (website) gedaan worden.
Je punt over gehackt worden begrijp ik natuurlijk wel :). Via de kanalen krijgen wij natuurlijk alleen maar topics binnen waarbij het misgaat of ontkoppelt moet worden. Wij lezen helaas niet dat het bij tich klanten goed gaat 🙂

Bekijk in context

16 Reacties 16
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @engelpau,
Welkom op de community van Vodafone. Jeetje dat schiet niet op! Om de situatie duidelijk te krijgen heb ik nog een aantal vragen. Als je inlogt bij mijn Ziggo, zie je dan wel de juiste gegevens in? Wat gebeurt er als je vanuit daar doorklikt (bij je e-mailadres) klikt op naar My Vodafone gaan? Kloppen de gegevens dan wel? Zag je voorheen wel de gegevens in My Vodafone? Heb je via het account al je nummer proberen te koppelen? 

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Steven, nee via "mijn ziggo" zie ik geen abonnement details maar vond slechts "Prepaid" als enigste detail terwijl ik een abonnement heb. Voorheen heb ik de My Vodafone app niet gebruikt,  Ik heb mijn abonnement pas in maart afgesloten.

Ik kan mijn nummer volgens mij niet koppelen omdat ik meteen bij aanlog al de melding krijg dat er geen rollen beschikbaar zijn en dan kan ik niets. 

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Trouwens app opnieuw installeren heeft ook niet geholpen en ik heb hem ook geinstalleerd op een tablet en dat werkt ook niet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd voor de verificatie zodat ik met je mee kan kijken hiervoor @engelpau.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb je oude account voor My Vodafone verwijderd en losgekoppeld van mijn Ziggo. Je hebt een e-mail ontvangen voor een nieuw My Vodafone account. Omdat het e-mailadres al gebruikt wordt voor mijn Ziggo, dien je een ander e-mailadres te gebruiken voor My Vodafone. Zodra het account correct is aangemaakt en in te zien is, kun je via Mijn Ziggo het account koppelen. (Niet via My Vodafone). Hierdoor log je in met het huidige e-mailadres en hetzelfde wachtwoord als bij Mijn Ziggo @engelpau .

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel Steven,

 

Ik ga het aanstaande vrijdag proberen. Ik moet een paar dagen weg en sta op het punt te vertrekken.

Dank voor jouw hulp.

 

Groetjes,

Paul van Engelen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geniet van deze mooie dagen! Laat maar weten of het gelukt is met het account.

 

Groet,

Steven

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het is niet gelukt

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Steven, Ik heb zojuist een nieuw My Vodafone account aangemaakt waarbij ik een ander email adres gebruikt heb zoals je geadviseerd had.
De link die je gestuurd had werkte helaas niet meer maar ik heb via de Vodafone website de procedure opgestart om een nieuw account aan te maken. Dit is gelukt. Ik kan nu mijn telefoon details zien. Echter nu probeer ik via My Ziggo de optie "Koppel je accounts" en nu krijg ik de melding "Oeps, er is iets mis bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing". 
Dus ik zit weer vast. Groetjes, Paul

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Koppel je accounts niet aub!
Echt, ik blijf het mensen adviseren. Gebruik gewoon twee verschillende accounts en log ook met twee verschillende accounts in. Er zijn zo vaak mensen die, na het koppelen, melden dat ze er niet meer in kunnen of dat het allemaal mis gaat. Doe het niet! Echt hoor, ik weet wel dat het misschien handig is en dat VodafoneZiggo dit adviseert of aan wil prijzen, maar doe het niet. 

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

OK dank voor de tip Energieboy.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk je account erbij gepakt en kan je tegoed etc via My Vodafone (website) in zien. Krijg je een foutmelding bij de app of bij de website? Ik zie dat er geen Mijn Ziggo account gekoppeld is. Indien je dit probleem hebt met de app, kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je dan nog steeds de foutmelding, dan ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding, Op welk type en merk toestel krijg je de foutmelding @engelpau 

Betreft het koppelen van de accounts @Energieboy: Wij lezen natuurlijk alleen maar waarbij het mis gaat of dat klanten de accounts ontkoppelt willen hebben. Dit is gelukkig maar een klein percentage en er zijn genoeg klanten waarbij het wel goed gaat. Indien je de accounts correct koppelt, is het heel makkelijk in gebruik (maak hier zelf ook gebruik van) en zeker als het wachtwoord en de gebruikersnaam overal hetzelfde is. 

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Steven, ik heb geprobeerd om via ziggo.nl mijn vodafone account toe te voegen op mijn laptop.

Maar dan krijg ik wanneer ik mijn mobiel nummer ingeef de melding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander online account.

 

Vodafoon account heb ik op jouw advies aangemaakt met een ander email adres als wat ik voor ziggo.nl gebruik. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Toch ben ik het daar niet mee eens 😉
Uiteraard zullen er voldoende mensen zijn die er wel tevreden over zijn, want wat je zegt, bij mensen waar het goed gaat, die hoor je niet. Maar hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam gebruiken kan ook een nadeel zijn als er een hack is (nu ga ik er vanuit dat dit niet zal gebeuren bij Vodafone of Ziggo, maar dat dachten ze bij andere bedrijven ook). Dus zelf ben ik daar geen voorstander van en omdat ik zelf regelmatig mensen zie, ook op de community van Ziggo, dat ze er moeite mee hebben, daarom ook mijn advies. 

Misschien is het iets voor VodafoneZiggo om een hele goede uitleg te geven wat mensen moeten doen, wat ze kunnen verwachten. Help ze stap voor stap en dan zijn er meer mensen blij en tevreden mee 😎😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het account is er @engelpau. Mocht je het willen koppelen dan raad ik aan omdat via www.ziggo.nl te doen. Mocht je dat niet willen, dan kun je het zo laten. Kun je het tegoed via de website wel inzien? Indien je nog steeds het probleem hebt met de app het inzien van het tegoed, kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Krijg je dan nog steeds de foutmelding, dan ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding, Op welk type en merk toestel krijg je de foutmelding?

 

 

@Energieboy we leggen graag uit hoe het koppelen van de accounts werkt. Dit kan via My Vodafone (website) of via Mijn Ziggo (website) gedaan worden.
Je punt over gehackt worden begrijp ik natuurlijk wel :). Via de kanalen krijgen wij natuurlijk alleen maar topics binnen waarbij het misgaat of ontkoppelt moet worden. Wij lezen helaas niet dat het bij tich klanten goed gaat 🙂

engelpau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Steven, het is nu uiteindelijk gelukt.

Ik heb nu Vodafone en Ziggo gekoppeld en ook de My Vodafone app laat correct mijn abonnement details zien. 

Dank voor je hulp.

 

Groeten, Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic