1
Vraag
2
Reacties
Mark van Houten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

goedemorgen @Cecilia 

ik zag dat jij het antwoord op het probleem hebt. Ik heb one number geactiveerd maar hij blijft nu op wachten staan. Kan je hierbij helpen?

met vriendelijke groet,

Mark van Houten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Mark van Houten, goedemorgen en welkom hier!

Uiteraard help ik je graag om jouw OneNumber up- and running te krijgen. Ik zie dat jouw eerdere aanvraag wel goed is verwerkt en OneNumber actief staat onder je abonnement. Helaas blijft de configuratie in de Watch-app hangen op 'wachten'. In de meeste situaties helpt het om hierbij OneNumber te verwijderen en opnieuw aan te vragen. Ik heb dan ook OneNumber verwijderd. Je kunt nu OneNumber opnieuw aanvragen. Herstart voor de zekerheid wel even je toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Mark van Houten, goedemorgen en welkom hier!

Uiteraard help ik je graag om jouw OneNumber up- and running te krijgen. Ik zie dat jouw eerdere aanvraag wel goed is verwerkt en OneNumber actief staat onder je abonnement. Helaas blijft de configuratie in de Watch-app hangen op 'wachten'. In de meeste situaties helpt het om hierbij OneNumber te verwijderen en opnieuw aan te vragen. Ik heb dan ook OneNumber verwijderd. Je kunt nu OneNumber opnieuw aanvragen. Herstart voor de zekerheid wel even je toestel en Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Laat je weten of het is gelukt?

Mark van Houten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt het werkt, dankjewel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic