1
Vraag
2
Reacties
Marcel47

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ondanks genoeg data, toch een SMS dat mijn bundel op is

Ondanks de nog 2.4 GB in mijn vodafone app tegoed , een sms van Vodafone, dat mijn bundel op is en ik vanaf nu traag internet ga gebruiken. Verkeerde sms gestuurd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat verklaart een hoop! Dit betekent dat de SMS vertraagd afgeleverd is. Mijn excuses hiervoor @Marcel47!

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Marcel47 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je het ik online gekeken naar je tegoed via Vodafone.nl, ipv via de app? Het kan zijn dat die iets achter loopt en dat je data toch al “bijna” op is. Zorg in ieder geval dat BloX beperkt internet aan staat. Dan kan je zo ie zo nog op internet, maar wel heel traag. 

Marcel47
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de reactie, maar ik volg regelmatig met data tegoed en de 2.5 GB is reëel en staat ook nu nog in my Vodafone. Gelukkig heb ik nog steeds snel internet, zal wel een foutje zijn 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan denk ik ook dat het een foutje is. Als er iemand van Vodafone online komt dat kan die met je mee kijken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marcel47,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kijk graag met je mee naar het verbruik en de SMS die verstuurt is. Kun je mij een privebericht  sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie via hier:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Tijdstip, datum en tekst uit de SMS.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Marcel47. Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt en zie het volgende:
2GB bundel Abonnement verbruikt
2GB dubbele data (icm Ziggo)

Je hebt hierover de volgende SMS'je ontvangen.

Je data voor deze maand is nu echt op! Vanaf nu is je internet dus traag in Nederland en de EU... Maar wel gratis. Wil je liever snel blijven internetten? Check dan www.vodafone.nl/dataopties.
31-05-2022 18:08 uur


Op de 1e van elke maand krijg je natuurlijk nieuw tegoed. In juni zijn de volgende notificaties verstuurd:
Korte update... Je zit nu op 80% van je 2 GB bundel. Gelukkig heb je daarna nog 2 GB dubbele data. Geen zorgen dus, je hoeft niets te doen. In de My Vodafone app kun je zien welke databundels je hebt.
05-6-2022 11:11 uur.

 

Je 2 GB bundel is op. Geen probleem, nu begin je aan 2 GB dubbele data. In de My Vodafone app kun je zien welke databundels je hebt.
07-06-2022 10:09 uur.

 

Ik vermoed dat de SMS van mei vertraagd is afgeleverd. Heb je deze SMS eind mei ook ontvangen? Heb je de notificaties van juni ontvangen? 

Marcel47
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Steven,

Dank voor de snelle reactie. De betreffende sms heb ik afgelopen zondag 5 juni om 11.11 uur ontvangen. De sms van 80 % van mijn 2gb bundel verbruik heb ik vanmorgen ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Marcel Borst

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat verklaart een hoop! Dit betekent dat de SMS vertraagd afgeleverd is. Mijn excuses hiervoor @Marcel47!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic