Dankjewel voor de gegevens @Marcel47. Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt en zie het volgende:
2GB bundel Abonnement verbruikt
2GB dubbele data (icm Ziggo)
Je hebt hierover de volgende SMS'je ontvangen.
Je data voor deze maand is nu echt op! Vanaf nu is je internet dus traag in Nederland en de EU... Maar wel gratis. Wil je liever snel blijven internetten? Check dan www.vodafone.nl/dataopties.
31-05-2022 18:08 uur
Op de 1e van elke maand krijg je natuurlijk nieuw tegoed. In juni zijn de volgende notificaties verstuurd:
Korte update... Je zit nu op 80% van je 2 GB bundel. Gelukkig heb je daarna nog 2 GB dubbele data. Geen zorgen dus, je hoeft niets te doen. In de My Vodafone app kun je zien welke databundels je hebt.
05-6-2022 11:11 uur.
Je 2 GB bundel is op. Geen probleem, nu begin je aan 2 GB dubbele data. In de My Vodafone app kun je zien welke databundels je hebt.
07-06-2022 10:09 uur.
Ik vermoed dat de SMS van mei vertraagd is afgeleverd. Heb je deze SMS eind mei ook ontvangen? Heb je de notificaties van juni ontvangen?