1
Vraag
2
Reageer en help mee
MarcoPolo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud zakelijk naar prive

Beste Vodafone,

Graag wil ik nummerbehoud aanvragen, maar lijkt het erop dat er iets niet helemaal goed gaat.

Mijn privénummer is een aantal jaren terug overgenomen door mijn werkgever. Eigenlijk zonder mijn medeweten en kwam daar toevallig achter bij het inloggen op MyVodafone. Destijds leek het niet een heel groot probleem, omdat ik er natuurlijk werkzaam was. Omdat ik onlangs overgestapt ben naar een andere werkgever heb ik gevraagd of zij mijn (oorspronkelijke nummer) konden vrijgeven, zodat ik deze weer op mijn eigen naam kon zetten en er een abonnement voor kon aanschaffen. Dat hebben zij gedaan en gaven mij een klantnummer mee. Na drie keer bellen met jullie klantenservice en de bevestiging dat nummerbehoud was gelukt en een nieuw abonnement hiervoor was afgesloten blijkt dit toch niet helemaal waar. Ik ontvang mails dat mijn aanvraag is afgewezen en bij een bezoek aan een vestiging krijg ik te horen dat dit via een formulier ingediend dient te worden. Ik vind het schandalig dat mij eerst drie keer wordt gezegd dat het in orde is, maar dan blijkt dat er niks is geregeld. 

Graag hoor ik van jullie welke stappen ik moet nemen om het nummer weer eigen te maken en er een abonnement voor kan afsluiten.

Dank.

Amanda

4 Reacties 4
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 53Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Hi @MarcoPolo allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat je het naar je zin hebt! Maar wat jammer dat het dan maar niet wil lukken met de aanvraag voor nummerbehoud. Fijn dat je de Vodafone Community hebt gevonden en dit hier met ons deelt, welkom! 
Ik zie dat je een 06 nummer hebt toegevoegd bij je gegevens, ik doe de aanname dat het om dat nummer gaat. Op dat nummer zie ik een actief Vodafone abonnement. Kun je ook eens het klantnummer dat je hebt meegekregen toevoegen in het My Vodafone account, dit is alleen zichtbaar voor de moderators. Mocht het aan je Vodafone Community profiel toegevoegde 06 nummer niet het 06 nummer zijn dat overgezet moest worden naar een particulier Vodafone abonnement, voeg dan ook nog het juiste 06 nummer toe, dan kan ik gaan kijken hoe dit precies zit en op zoek gaan naar een oplossing.

MarcoPolo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Judith,

Bedankt voor jouw snelle reactie. Het gaat om het volgende mobiele nummer: 06**

Het klantnummer dat ik heb meegekregen van mijn werkgever is: 509518***

Je kunt me ook altijd even bellen als je nog vragen hebt, dat schakelt wat makkelijker.

Met vriendelijke groet,

Amanda Looden

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 66Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen Amanda / @MarcoPolo (wat een mooie gebruikersnaam) 😉 Ik heb intern een case aangemaakt om dit op te pakken. Als er nieuws is, dan laten we je het direct weten. 😄

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 66Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

We hebben het probleem gevonden @MarcoPolo.

Er is waarschijnlijk een miscommunicatie geweest. Er is namelijk meerdere keren een nummerbehoud aanvraag gedaan. Dit mislukt, omdat het nummer al bij Vodafone is. Je dient dit formulier in te vullen met je ex-werkgever / beheerder van het abonnement.

Als die aanvraag voltooid is, dan heb je weer toegang tot het nummer. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic