Beste Vodafone,
Graag wil ik nummerbehoud aanvragen, maar lijkt het erop dat er iets niet helemaal goed gaat.
Mijn privénummer is een aantal jaren terug overgenomen door mijn werkgever. Eigenlijk zonder mijn medeweten en kwam daar toevallig achter bij het inloggen op MyVodafone. Destijds leek het niet een heel groot probleem, omdat ik er natuurlijk werkzaam was. Omdat ik onlangs overgestapt ben naar een andere werkgever heb ik gevraagd of zij mijn (oorspronkelijke nummer) konden vrijgeven, zodat ik deze weer op mijn eigen naam kon zetten en er een abonnement voor kon aanschaffen. Dat hebben zij gedaan en gaven mij een klantnummer mee. Na drie keer bellen met jullie klantenservice en de bevestiging dat nummerbehoud was gelukt en een nieuw abonnement hiervoor was afgesloten blijkt dit toch niet helemaal waar. Ik ontvang mails dat mijn aanvraag is afgewezen en bij een bezoek aan een vestiging krijg ik te horen dat dit via een formulier ingediend dient te worden. Ik vind het schandalig dat mij eerst drie keer wordt gezegd dat het in orde is, maar dan blijkt dat er niks is geregeld.
Graag hoor ik van jullie welke stappen ik moet nemen om het nummer weer eigen te maken en er een abonnement voor kan afsluiten.
Dank.
Amanda