1
Vraag
2
Reageer en help mee
I.v/dLisdonk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet mogelijk aanvinken ik ben geen robot in Vodafoneziggo-app

Het lukt me niet om in te loggen bij de VodafoneZiggo-app omdat ik niet kan aankruisen dat ik geeen robot ben. 
De app heb ik opnieuw geïnstalleerd. Cache heb ik leeggemaakt en gegevens gewist. Blijf het zelfde probleem houden.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Ben je dan toch niet stiekem een robot @I.v/dLisdonk😉😁
Wel lastig dat het niet mogelijk is, zie je het wel staan en kan je er niet op klikken of kan je niet naar beneden scrollen of, nou ja.... wat krijg je te zien? Vervelende is dat ze niet op afstand kunnen aanvinken dat je geen robot bent. Misschien wil je iets meer informatie geven, dan komen we er vast wel uit. Ondertussen kijkt er ook iemand van Vodafone mee, wie weet heeft die nog een idee om dit op te lossen. 

Oh ja, welk toestel heb je en welke firmware versie heeft deze? Misschien is het dan door Vodafone te reproduceren en kunnen ze het makkelijker doorsturen naar de technische afdeling. 

I.v/dLisdonk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I.v/dLisdonk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel: Samsung Galaxy A12

Het vakje dat aangevinkt moet worden is niet te zien. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 75Posts
  • 10Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen @I.v/dLisdonk, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Ik zie dat @Energieboy je al op weg heeft geholpen. Bedankt voor het doorsturen van het type toestel. Zou je ook je mobiele nummer in je profiel willen zetten? Wij kunnen dan je account controleren. Alleen medewerkers van Vodafone hebben inzage in deze informatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic