1
Vraag
2
Reacties
Mr. Q

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg ik korting op mijn Vodafone particulier abonnement met Ziggo zakelijk internet?

Hoi, ik kon hier geen eenduidig antwoord op vinden. Als ik Ziggo internet zakelijk heb, krijg ik ook de 7,50 EUR korting bij een particulier Vodafone abonnement?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Hoi @Mr. Q wat jammer dat je geen eenduidig antwoord hebt kunnen vinden op je vraag! En zoals Energieboy al zegt; wat een goede vraag en fijn dat je hem hier stelt, welkom op de Vodafone Community. 
Het lijkt inderdaad allemaal wel wat verwarrend maar volgens de website ontvang je wanneer je Vodafone particulier combineert met Ziggo Zakelijk wel je korting, behalve wanneer je kiest voor Ziggo Zakelijk Internet Pro, dan ontvang je wel de dubbele data, plus Gratis Service winkeltijden. 

Bekijk in context

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen @Mr. Q

Het antwoord is ja, je krijgt met Zakelijk internet start Xtra gewoon je korting van € 7,50 per maand, zoals @Judith dit al aangaf. Je abonnement van Vodafone blijft gewoon particulier, en alleen je abonnement van Ziggo zal hierin veranderen, maar dat heeft dus geen invloed op de korting. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Wat een goede vraag @Mr. Q 
Als ik internet afloop dan kom ik een pagina tegen van VodafoneZiggo waar men zegt dat je kan combineren. Daar staat: Volop extra voordelen gelden voor iedereen met een internetabonnement van Ziggo, in combinatie met een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

Daar staat ook: Combineer je Vodafone met Ziggo Zakelijk Internet Pro, dan krijg je elke maand dubbele data en gratis Service Winkeltijden (t.w.v. € 10 per maand). Bekijk de voorwaarden.  Hier staat dat je een zakelijk Ziggo abonnement kan hebben met een Vodafone abonnement. Ik zou zelf zeggen, dit kan volgens mij wel maar gelukkig zijn er Vodafone medewerkers aanwezig die mee lezen en je exact kunnen vertellen hoe het zit. Als ik het zo lees zou ik zeggen, het kan. Maar laten we nog even afwachten op iemand van Vodafone. Ben zelf ook erg benieuwd 🙂 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Hoi @Mr. Q wat jammer dat je geen eenduidig antwoord hebt kunnen vinden op je vraag! En zoals Energieboy al zegt; wat een goede vraag en fijn dat je hem hier stelt, welkom op de Vodafone Community. 
Het lijkt inderdaad allemaal wel wat verwarrend maar volgens de website ontvang je wanneer je Vodafone particulier combineert met Ziggo Zakelijk wel je korting, behalve wanneer je kiest voor Ziggo Zakelijk Internet Pro, dan ontvang je wel de dubbele data, plus Gratis Service winkeltijden. 

Mr. Q
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jullie reacties. De link van Judith bevestigt dat je inderdaad korting krijgt, alleen gaat het om een particulier Red Unlimited abonnement en die wordt niet op de pagina genoemd. Ook is het bedrag afwijkend van de korting van 7,50 EUR die bij particuliere abonnementen worden genoemd. 

Krijg elke maand korting

Bespaar tot € 4,13 per maand op een zakelijk Vodafone Red Pro abonnement op je adres en/of KvK-nummer. Heb je een Vodafone Red Pro Connect abonnement? Dan krijg je € 2,07 korting per maand. Ook op geselecteerde particuliere abonnementen krijg je korting, elke maand weer.

Dus mijn vraag blijft nog steeds: krijg ik met mijn Zakelijk Internet Start Xtra korting met een Vodafone Red Unlimited abonnement en zo ja, hoeveel? 

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen @Mr. Q

Het antwoord is ja, je krijgt met Zakelijk internet start Xtra gewoon je korting van € 7,50 per maand, zoals @Judith dit al aangaf. Je abonnement van Vodafone blijft gewoon particulier, en alleen je abonnement van Ziggo zal hierin veranderen, maar dat heeft dus geen invloed op de korting. 

Mr. Q
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de bevestiging, Roland. Dan ga ik daar vanuit. Fijn zo een community 🙂

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Geen enkel probleem, @Mr. Q! Daar zijn we voor 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic