1
Vraag
2
Reacties
Jlouise

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Netflix abonnement

Is het abonnement van Netflix via vodafone een basis abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jlouise 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In de Netflix-omgeving kies je het type account dat het beste bij je past. Je kan dus kiezen welk account je wilt bij Netflix. Voor meer info, bekijk deze entertainment pagina van Netflix bij Vodafone. 

Wanneer je wilt betalen via Vodafone moet wel alle blokkades zijn opgeheven voor betalingen via je Vodafone rekening. Mocht je deze geblokkeerd hebben via www.Payinfo.nl, dan deze deblokkeren en dan kan je Netflix activeren bij Vodafone. Herken je deze info niet, of snap je het niet, dan zal je dit niet hebben gedaan en kan je mijn extra info vergeten 😉😁

En aanvragen via 4G, niet via WiFi! Anders werkt het niet. Daarna, na de aanvraag, werkt het wel gewoon via WiFi (de Netflix app) 😁

Mocht je nog andere vragen, stel ze gerust. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Jlouise 

Welkom bij de Vodafone community!

 

Volgens mij kan je dat kiezen bij een menu wanneer je op de abonnement abboneert

Corrigeer mij als ik fout ben

 

Met vriendelijke groet,

Kabeer Sehgal

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jlouise 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

In de Netflix-omgeving kies je het type account dat het beste bij je past. Je kan dus kiezen welk account je wilt bij Netflix. Voor meer info, bekijk deze entertainment pagina van Netflix bij Vodafone. 

Wanneer je wilt betalen via Vodafone moet wel alle blokkades zijn opgeheven voor betalingen via je Vodafone rekening. Mocht je deze geblokkeerd hebben via www.Payinfo.nl, dan deze deblokkeren en dan kan je Netflix activeren bij Vodafone. Herken je deze info niet, of snap je het niet, dan zal je dit niet hebben gedaan en kan je mijn extra info vergeten 😉😁

En aanvragen via 4G, niet via WiFi! Anders werkt het niet. Daarna, na de aanvraag, werkt het wel gewoon via WiFi (de Netflix app) 😁

Mocht je nog andere vragen, stel ze gerust. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Informatie geven is altijd goed @DaNLXGamer 
Maar als je het niet zeker weet, dan graag eerst opzoeken en dan helpen met een juist antwoord. Anders is het voor de aanvrager ook niet duidelijk. Een tip van mij ☺️😁

DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy 
Ik snap wat je bedoeld! Maar ik heb een abonnement van Netflix met Vodafone een lange tijd geleden genomen, en ik kreeg een menu waar ik een pakket kon kiezen, maar ik weet niet of de systeem is veranderd, dus vandaar!

Jlouise
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel, het is gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic