Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
In My Vodafone staat dat ik nog een oud prepaid tarief heb en kan overstappen naar een nieuw tarief.
Maar als ik daar op klik om te veranderen, krijg ik een SMS dat door een technische storing het niet verwerkt kan worden.
Ik zou dit graag gewoon zelf online willen regelen.
Is er een andere mogelijk dit online te regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @TheMarker, goedemorgen!
Bedankt voor jouw privéberichtje! Voor zowel jou als jouw vrouw heb ik het prepaid tarief aangepast naar onze nieuwe voorwaarden 🙂
Hoi @TheMarker
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat het niet lukt door een technische storing. Eigenlijk verwacht ik dat het dan op alle manieren op het moment niet mogelijk is. Als je wilt kan Vodafone je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan je dit zelf aanpassen of laten aanpassen door iemand van Vodafone en kun je dan ook gebruik maken van Vodafonr nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. Alleen, zoals aangegeven, als er een storing is, kan het zijn dat je even een dagje moet wachten en dat het dan wel weer werkt, als je het zelf wilt doen.
Normaal gesproken zou ik je verwijzen naar iemand van Vodafone maar door de komende feestdagen loopt hun aanwezigheid op de community een beetje anders dan anders. Je kan daarom het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen de gegevens erbij pakken en kunnen het nieuwe prepaid tarief voor je activeren.
Als ik via de website dit doe dan krijg ik de melding:
Overstappen gelukt!
Je bent succesvol overgestapt naar het nieuwe prepaid tarief! Verder hoef je niets meer te doen. In het menu Service vind je de nieuwe tarieven terug. Veel plezier ervan!
Maar direct erna een sms met de mededeling: Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken.Probeer het later nog eens.
Maar dat is nu al enkele dagen zo dus dat lijkt een hopeloze zaak op deze manier.
Zal proberen via de klantenservice e.e.a. te regelen.
Hi @TheMarker
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Wat onhandig dat het niet online lukt om jouw prepaid tarief te wijzigen! Het is inmiddels enkele dagen geleden en ik ben benieuwd of je al contact hebt gehad met de klantenservice? Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen
Is dit akkoord en wil je dit graag gewijzigd hebben? Stuur mij dan een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens zodat ik aan de slag kan gaan.
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Postcode + huisnummer:
Geboortedatum:
Hi @TheMarker, goedemorgen!
Bedankt voor jouw privéberichtje! Voor zowel jou als jouw vrouw heb ik het prepaid tarief aangepast naar onze nieuwe voorwaarden 🙂
Bedankt hoor.😊
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...