1
Vraag
2
Reacties
TheMarker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid tarief

In My Vodafone staat dat ik nog een oud prepaid tarief heb en kan overstappen naar een nieuw tarief.

Maar als ik daar op klik om te veranderen, krijg ik een SMS dat door een technische storing het niet verwerkt kan worden.

Ik zou dit graag gewoon zelf online willen regelen.

Is er een andere mogelijk dit online te regelen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @TheMarker, goedemorgen!

Bedankt voor jouw privéberichtje! Voor zowel jou als jouw vrouw heb ik het prepaid tarief aangepast naar onze nieuwe voorwaarden 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TheMarker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat het niet lukt door een technische storing. Eigenlijk verwacht ik dat het dan op alle manieren op het moment niet mogelijk is. Als je wilt kan Vodafone je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor 
deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan je dit zelf aanpassen of laten aanpassen door iemand van Vodafone en kun je dan ook gebruik maken van Vodafonr nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. Alleen, zoals aangegeven, als er een storing is, kan het zijn dat je even een dagje moet wachten en dat het dan wel weer werkt, als je het zelf wilt doen. 

Normaal gesproken zou ik je verwijzen naar iemand van Vodafone maar door de komende feestdagen loopt hun aanwezigheid op de community een beetje anders dan anders. Je kan daarom het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen de gegevens erbij pakken en kunnen het nieuwe prepaid tarief voor je activeren. 

TheMarker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik via de website dit doe dan krijg ik de melding: 

Overstappen gelukt!
Je bent succesvol overgestapt naar het nieuwe prepaid tarief! Verder hoef je niets meer te doen. In het menu Service vind je de nieuwe tarieven terug. Veel plezier ervan!

Maar direct erna een sms met de mededeling: Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken.Probeer het later nog eens.

Maar dat is nu al enkele dagen zo dus dat lijkt een hopeloze zaak op deze manier.

Zal proberen via de klantenservice e.e.a. te regelen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @TheMarker
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat het niet online lukt om jouw prepaid tarief te wijzigen! Het is inmiddels enkele dagen geleden en ik ben benieuwd of je al contact hebt gehad met de klantenservice?  Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen

Is dit akkoord en wil je dit graag gewijzigd hebben? Stuur mij dan een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens zodat ik aan de slag kan gaan. 
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Postcode + huisnummer:
Geboortedatum:

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @TheMarker, goedemorgen!

Bedankt voor jouw privéberichtje! Voor zowel jou als jouw vrouw heb ik het prepaid tarief aangepast naar onze nieuwe voorwaarden 🙂

TheMarker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt hoor.😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic