1
Vraag
2
Reacties
Eloyyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen

Beste,

 

Ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo accounts ontkoppelen. Ik ben weg bij mijn ouders dus graag het Vodafone account bewaren, dan maken mijn ouders een nieuw Ziggo account aan. Ik hoor graag wat ik nog kan doet.

 

Groetjes Eloy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eloyyyy Ik heb beide accounts ontkoppelt. Er mag een nieuw account aangemaakt worden voor Mijn ZIggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Eloyyyy 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Eloyyy, 
Welkom op de community van Vodafone 🙂 Ik help je graag verder met het ontkoppelen van de accounts. Zoals @Energieboy aangeeft, mag je mij een privebericht sturen met de gevraagde gegevens. Zodra het account ontkoppelt is, mag je een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met een ander e-mailadres. Mocht het al opgelost zijn, dan hoor ik het ook graag 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eloyyyy Ik heb beide accounts ontkoppelt. Er mag een nieuw account aangemaakt worden voor Mijn ZIggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Eloyyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jullie hulp @Louis en @Energieboy !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic