Nettie87
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone en myziggo ontkoppelen

Zou je voor mij de accounts los kunnen koppelen voor mij?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb de accounts ontkoppelt @Nettie87 Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken. Dit mag met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9012Reacties
  • 2892Oplossingen
  • 1930Likes

Hoi @Nettie87 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link!. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Hoi @Nettie87,

Welkom op de community van Vodafone! Ik help je graag verder met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Zoals @Energieboy aangeeft, mag je mij een privebericht sturen met de bovenstaande gegevens. Zodra ik beide heb losgekoppeld, mag er een nieuw My Vodafone account aangemaakt worden. Dit mag met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10902Reacties
  • 1636Oplossingen
  • 1967Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb de accounts ontkoppelt @Nettie87 Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken. Dit mag met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic