1
Vraag
2
Reacties
Frapsie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone - Geen rollen beschikbaar

Hoi!

Enkele weken geleden heb ik een nieuwe telefoon en een nieuw abonnement gekocht bij een Vodafone-winkel. Helaas is het mij nog niet gelukt om de gegevens van mijn abonnement te kunnen checken via de MyVodafone app of via de website; op de app krijg ik altijd de melding 'Geen rollen beschikbaar' als ik probeer in te loggen en op de website krijg ik helemaal geen gegevens te zien. Ik heb mijn wachtwoord al een aantal keer gewijzigd en de app weer gedownload, maar het is toch niet gelukt. Onze Ziggo-abonnement is niet gekoppeld, omdat het met een ander e-mailadres en andere gegevens is aangemaakt. Ik hoor graag of er een oplossing voor is, dank alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Frapsie. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en zag dat er een account wat gekoppeld was aan je oude klantnummer. Dit account heb ik verwijderd en heb je een nieuwe uitnodiging voor een account gestuurd via e-mail. Kun je laten weten of het gelukt is om een nieuw account aan te maken?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Frapsie
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je alle gegevens van je abonnement wilt inzien. De foutmelding die je krijgt is een vervelende foutmelding maar heel makkelijk op te lossen. Ik help je graag hiermee verder. Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Frapsie. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en zag dat er een account wat gekoppeld was aan je oude klantnummer. Dit account heb ik verwijderd en heb je een nieuwe uitnodiging voor een account gestuurd via e-mail. Kun je laten weten of het gelukt is om een nieuw account aan te maken?

Frapsie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Louis, lifesaver! Het is inderdaad gelukt. Wat super fijn dat ik nu mijn gegevens kan zien. Heel erg bedankt weer en fijne dag! 😊

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super en heel graag gedaan @Frapsie. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic