1
Vraag
2
Reacties
R. Verbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting van combi met Ziggo is niet verwerkt in mijn verleng abonnement . Graag dit corrigeren. Met

  • In de verlenging bevestiging is mijn combi korting van Ziggo niet vermeld. Dit was wel bij de invulling het geval. Ik heb nu ook Vodofone en Ziggo. Ik hoop dat dit straks wel verwerkt wordt. Groet Ruud Verbeek 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @R. Verbeek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klopt dat je bij de aanvraag wel de korting hebt gezien maar deze niet terug ziet op je contract. Dit is wanneer je Vodafone, of Ziggo, zou opzeggen, dan heb je geen recht meer op de korting en dit staat dan ook niet zwart/wit op je contract zodat ze deze kunnen terug draaien naar het normale abonnement. 

Beetje ingewikkeld maar je hebt gewoon recht op de korting hoor, geen probleem! Als je adres gegevens maar met elkaar kloppen, bij Vodafone en Ziggo hetzelfde adres, dan komt het binnen 1 week in orde en krijg je vanzelf bericht dat je korting is verwerkt in het systeem. Dus even geduld en dan komt het allemaal goed! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @R. Verbeek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klopt dat je bij de aanvraag wel de korting hebt gezien maar deze niet terug ziet op je contract. Dit is wanneer je Vodafone, of Ziggo, zou opzeggen, dan heb je geen recht meer op de korting en dit staat dan ook niet zwart/wit op je contract zodat ze deze kunnen terug draaien naar het normale abonnement. 

Beetje ingewikkeld maar je hebt gewoon recht op de korting hoor, geen probleem! Als je adres gegevens maar met elkaar kloppen, bij Vodafone en Ziggo hetzelfde adres, dan komt het binnen 1 week in orde en krijg je vanzelf bericht dat je korting is verwerkt in het systeem. Dus even geduld en dan komt het allemaal goed! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic